PJT-28

962 69 0
                                    

         -Mia'nın Ağzından-

Sabah olmuştu.Buğün hepimizde okula gidecektik.Eee napalım mecbur.Gözlerimi araladım ve Jimin'e baktığım da bana bakıyordu.Çok sevimli gözüküyordu ama onu süründürecektim tabiikide:     -Günaydın birtanemm!!                                                                                                                                                   -Günaydın Jimin.      

Üzerime doğru eğildi dudaklarıma baktı ve tam öpecekken onu ittim.Süründüreceğim demiştim:         -Ama neden Mia!Bari bir kere öpsem?Hiç mi olmaz?Ama çok güzel görünüyorsun sabah sabah.            -Hayır Jimin öpemezsin.

Dudağını büküp bakarken aşırı tatlı gözüküyordu.Ama yinede öptürmeyecektim kendimi. Basit bir kız değilim.Ardından hemen kalktık o üzerini giyinirken bende kahvaltı hazırladım ve portakal suyu sıktım.O aşağı inincede ben üzerimi giyindim ve hafiften bir makyaj yaptım.Tatlı gözüküyordum.Hemen aşağı indim ve kahvaltı yapmaya başladım.Nadiren konuşmuştuk buğün Jimin'le.Bana Minhyuk'tan uzak durmamı söylemişti.Bende birşeyler mırıldanmıştım.Kahvaltıyı öylece bırakıp gittik.Evlerimiz arasında 2 bina vardı.Benim evim boştu çünki Mikayla'da NamJoon'da kalıyordu.Evden hemen kitaplarımızı aldık ve okula yürüyerek gitmeye karar verdik.Elimi tutuyordu ve ben bundan rahatsız olmadım ama yinede elimi çektim.Yüzü bayağı asılmıştı.Okula girer girmez tüm herkes bize bakıyor gibi hisettim ama sadece bize bakan bizim grup , Minhyuk ve o kızdı.O kız burada ne arıyordu?Bu okula mı gelmişti?Hemen Jimin'e sordum ve bana onu takmamam gerektiğini söyledi.Nereden çıkmıştı yine Allah kahretsin!Hemen bizimkilerin yanına gittik ve biraz sohbet ettikten sonra ders vaktinin geldiğini gördük hemen derse girdik.Minhyuk sürekli bana bakıyordu.Bakışları ne biliyim biraz rahatsız ediciydi.Ona bakmadan direk dersi dinlemeye başladım.Hocanın ne dediğini anlamıyordum ama herkesin dışarı çıkmasından anladığım tek şey teneffüs olmasıydı.Sınıfın kapısına çıktım Mikayla'yla beraber kantine gittik birer sur birerde çikolata aldık.Sonradan farkettimki Minhyuk bize doğru geliyordu ki geldide kolumu tuttu.Canımı yakıyordu:   -Bıraksana kolumu Minhyuk.Herkes yanlış anlıyor!!!                                                                                              -Tüm herkes buraya baksın!Ben Mia'ya aşığım onu çok seviyorum.Benimle çıkarmısın Mia?                

  Ayaklarımın önüne eğilmişti.Herkes bize bakıyordu.Bu çok utanç vericiydi.Ardından birinin bize doğru koşarak geldiğini gördüm.Allah Kahretsin!!!

Hold Me Tight|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin