Mia'nın Ağzından
Jimin benim kim olduğumu öğrenmişti.Şimdi ne yapacağım?Kim olduğumu,gerçek Mia'nın kim olduğunu buldu.Ne diyecektim şimdi ben?Hemen arkama bakmadan koştum.Nereye doğru koştuğumuda bilmiyorum gerçi!Ne yapacağım?Bir ormana doğru gidiyordum.Daha önce hiç buralara gelmemiştim.Saatin daha 17:45 olmasına rağmen korkuyordum hemde çok.Sokak çok ıssızdı ve karşımda bir orman vardı.Geri dönmek istedim bir grup çocuk önümü kesti.Benden me istiyorlardı?Baktım ki bu Jimin ve arkadaşları!Ne oluyor?Ne istiyorlar?Neden beni sıkıştırdılar?
Jimin:Benden kaçmamalıydın.Aslında kim olduğunu tahmin etmeliyidim.Neden bana söylemedin?
Hoseok:Bunu yapmamalıydın.Jiminden kaçmamalıydın.Çünki:O da seni sev-
Jimin:Kes şunu Hoseok!
Rap Monster:Sakin olun tamam.Şimdi sen bizle geleceksin ve biraz konuşacağız Mia!Sadece biraz!
Mia:Ben sizle gelmek istemiyorum!
Tam o sırada arkadaşım Mikayla gelip beni kurtarmıştı!Çok seviyorum bu kızı ya...
Mikayla:Ne istiyorsunuz siz Mia'dan?
Jimin:Asıl Mia bizden ne istiyor?
Mia:Ben senin arkadaşlarından değil senden BENİ SEVMENİ İSTİYORUM JİMİN!BENİ SEVMENİ!!
Mikayla:Tamam Mia hadi gel biz gidelim.
Rap Monster:Yok öyle kaçamazsınız hemen.Madem sende biliyorsun sende bizle geleceksin!
Mikayla:Hiçbir yere gelmeyeceğiz!Anlıyormusunuz?
Rap Monster:Geleceksiniz güzelim!Geleceksiniz!
Mikayla:O ne be öyle güzelim filan hayırdır?
Mia:Ahhh hadi gidelim lütfen Mikayla!
Mikayla ve RapMonster nereden tanışıyorduki?Neyse şuan bunu düşünemeyeceğim.Hemen orada uzaklaştık.Onlarda orada dikilmiş bize bakıyorlardı.Acaba Jimin nede Hoseok'un sözünü kesmişti?Ne oluyor?Neyse artık hiçbirşey düşünmek istemiyorum!Nasıl olsa yarın okulda yine sıkıştıracaklar beni.Eve gidip hemen ayıcıklı pijamalarımı giydim.Nasıl olsa evde yanlız kalıyordum.Ve yanıma Mikayla'yı da almıştım.Şimdi ona soracaktım.Rap Monster'ı nereden tanıyor?!