6. čast

34 2 0
                                    

První den byl zvláštní, jak to myslel „ snaž se být do úplňku v klidu ? ? " musím se ho na to zeptat ale když škola skončila nikde sem ho neviděla. Nikoho z jeho party ani RTila, pořád nechápu proč má tak divnou přezdívku" přemýšlela sem když na mě někdo začal volat „ Jess !!! " byl to klučičí hlas a já nepoznala komu patři dokud sem se neohlédla a viděla sem jak ke mě běží ten bělovlasý kluk co patří k Jaredovi. Doběhl ke mě a usmál se na mě „ nechceš doprovodit ? " zeptal se „ ne diky počkám na Casidy " „ jo tu sem viděl jak odcházi s Jakobem " ja sem na něj vykulila oči a nemohla věřit vlastním uším. To mě fakr naštvalo ja se tu skoro vubec nevyznam sotva si pamatuju cestu domu protože sme ji prokecali a ja nevnímala okolí kolem sebe fakt super. Ten kluk si všiml že zuřím přistoupil ke mě a zašeptal mi do ucha „ pamatuješ si co ti říkal Jared na těch záchodcích ? " „ jo řekl ať se snažím bít do úplňku v klidu, proč ? " „ neřidíš se tím " řekl trochu naštvaně. Nadzvedla sem tázavě obočí „ proč bych se tím měla řídit ? " zeptala sem se „ pojď " řekl a docela surově mě chytl za ruku „ hej pusť mě musim domu !! " „ vždyť ani neviš kde to je " tak teď mi vyrazil dech. Jak to mohl sakra vědět „ jak to viš ?? " „ všiml sem si tvého výrazu když sem ti řekl že Casidy šla domu " smál se „ a kam mě vedeš ? " „ domu , je to docela daleko takže ti můžu odpovědět na tvé otázky " „ ok , tak třeba jak se jmenuješ ? " „ ja jsem Sebastian ale říkej mi Sorgan " „ další divná přezdívka " „ cožě ? Jak to myslíš další divná přezdívka ? " „ no tak třeba RTiles má divnou přezdívku, vlastně kromě RTila znám jen tebe a Jareda jinak nikoho " „ aha no ty přezdívky ti vysvětlím hned takžě říkají mi Sorgan protože hlídám naše území, a území se řekne ve vlčím jazyce SORGOND a já sem nejlepší hlídač takže mi říkaji Sorgan a ke všemu mě se moje jméno moc nelibi " „ aha takže vy vlci máte svůj vlastní jazyk ? " zeptala sem se zajmalo mě to ale nevím proč mi to říká „ jo je akorát nejsme vlci ale vlkodlaci " „ aha a to když se proměníte tak vypadáte jako přerostlý vlk který je větši než člověk ? " zeptala sem pořád se mi vybavoval ten sen „ jo ale jak to víš ? Nikoho znás si neviděla když sme proměněni to bychom tě museli zabit a nikdo ti to taky neřekl " „ no viš zdál se mi sen ve kterém sem jako bílá vlčice a byla sem větší než normální vlk „ najednou na mě vyvalil oči a chytl mě za ramena „ kdy se ticten sen zdál ?? " „ no dneska proč ? " zeptala sem se ho nechápavě. Vubec nechápu o co tady jde. Sorgan ale neodpověděl vzal mě za ruku a začal mě táhnout za sebou.

Vlkodlačí srdceKde žijí příběhy. Začni objevovat