14. čast

41 3 1
                                    

Z pohledu Jess :

Jdu s Rixem domu a povídáme si no spiše on povídá já jen poslouchám no vlastně ani to pořád přemýšlím o tom jestli sem vlk nebo vlkodlak. „ je to zvláštní " řekl a mě probral z mého přemýšlení „ co je zvláštní ? " Rix se usmál a koukl se na mě svýma hnědozelenýma očima „ já věděl že mě neposloucháš " zasmál se a zahynul za roh. Musela sem ho doběhnout protože strašně rychle chodí „ Rixi jak si to myslel ? Co je zvlaštni ? "uculil se a otočil hlavu k lesu. Až teď sem si všimla že tu nějaký je „ poslouchá s mě ?? " „ Co ? Co ? Ne sorry zahleděla sem se do toho lesa " řekla sem a omluvně sem se usmála. Rix se jen usmál a začal zase mluvit „ je zvláštní že jsme tě rychle přijaly mezi sebe, obvykle si na nováčka zvykáme měsíc " vyvalila sem na něj oči a málem otevřela pusu ale tu sem raci nechala zavřenou. Usmál se nad mou reakci a pokračoval „ RTiles je snami nejkratší dobu, sice ty řetězy zničil Sorgan ale RTila sme dokázali udržet " kývla sem hlavou a zastavila se u mého domu „ ahoj Rixi, sejdeme se ve škole " zamával sem mu a už se chystala jít do domu ale Rix mě chytil za zápěstí budou mi tohle dělat pořád ?? Koukla sem se na něj nechápavě a chystala se něco říct ale předběhl mě „ dej mi tvoje telefoni číslo pls at máme všichni na sebe kontakt " pustil moji ruku a usmál se „ jo dam ti to číslo mas tu mobil ? " zeptala sem se ho a on se na chvíli hrabal v kapsách ale nic nenašel. „ zapoměl " řekl a pokrčil rameny. Protočila sem očima „ nemáš aspoň něco na psaní ? " „ jo mám tu propisku " podal mi ji a já mu na ruku napsala svoje číslo. Usmál se a už odcházel ale zase se zastavil a otočil se na mě „ čekej asi tak pět SMS " otočil se a šel zpátky domů „ proč jen pět je vas šest ne ?! " zakřičela sem za nim ale neodpověděl mi. Nezabývala sem se tím a šla domu. Když sem vešla tak nikdo dole nebyl možná je Casidy venku říkala sem si a šla po schodech do mého pokoje. U dveří sem se ale zastavila slyšela sem tam vzdycháni NO TO SI DĚLA PRDEL NE ??!! Pootevřela sem dveře a viděla jak Casidy s někým šuka tak tohle ti nedaruju Casidy šla sem rychle do koupelny a nalila do kýblu vodu a přidala do toho i červenou barvu. Otevřela sem pomalu dveře od svého pokoje a vylila na ně červenou vodu. Casidy a ten její "milenec" vyletěli a podívali se na mě vražednými pohledy „ ses normální Jessico ? A co tu vůbec děláš ? Nemáš být venku ? " začala na mě ječet Casidy „ takže za prve nervi tak nebo ohluchnu za druhé tohle je můj pokoj a moje postel takže nevím proč si to tu rozdáváš s nějakým blbem a za třetí vypadni hned do z mého pokoje nebo ten tvůj hošánek bude vykastrovanej " řekla sem rázně a ten její frajírek se už raději zvedal přišel ke mě a já poznala Jakoba „ počkej ve škole " řekl výhružné a šel pryč. Koukla sem se na Casidy „ buť vyčistíš tu postel nebo si vyměníme pokoje výběr si " řekla sem ji a ona zavrčela „ tak ty sem vtrhneš překazíš mi milování s Jakobem a ted ti mám čistit postel ? NASER SI NIC NEBUDE !! " Musela sem si zacpat uši protože to její skřekáni bylo strašný. Když sem už slyšela otočila sem se a šla na chodbu, ve dveřích sem se ještě otočila „ vybrala sis sama " řekla sem a šlado jejího pokoje. Když sem tam vešla viděla sem tam svůj mobil na jejím stole. Koukla sem se do něj a viděla pět zpráv a deset nepřijatých hovoru, všechno to byla neznáma čísla to museli být kluci řekla sem si. Otevřela sem zprávy a začala si je číst.

Ahoj Jess to jsem já Rix dal sem tvoje číslo
klukům tak si je potom ulož :))

Jess tady Narr ulož si mě a když tak se ozvi.

Ulož si mě- Sorgan. Ozvi se.

Jessie tady RTiles ulož si mě a ozvi se :**

Jess ulož si moje číslo a dej vědět jestli se ti pořád
dobře dýchá. Arod

Jak sem si to přečetla musela sem se uchechtnout, bylo to srandovni dokud sem se nekoukla na zmeškané hovory bylo jich deset a byly od neznámého čísla. Všechny sem si uložila ale pořád nevím kdo mi volal. Nechala sem to byt a šla se osprchovat. Po sprše sem šla do kuchyně viděla sem Casidy sedět v obyváku a vedle ní seděl Jakob. Nevšímala sem si jich a šla si vzít jogur. Když sem šla ke schodům tak Casidy promluvila „ je vidět že si ve škole oblíbená podle toho co ti ti kluci napsali děvko ! " a děvka ? Děvka je spíš ona ! Otočila sem se na ni naštvaně „ já jsem děvka jo ? To říká ta práva to ty tady šukaš s nějakým debilem který tě stejně jenom využívá jenom pro sex a já narozdíl od tebe sem ještě panna !! " křikla sem na ni a Casidy na mě zírala jako na vola. Já sem už šla po schodech do pokoje a lehla si na postel. Najednou mi začal zvonit telefon, koukla sem se na něj a zase mi volalo neznámé číslo, zvedla sem to „ halo ? " „ Jess kurva proč mi nezvedáš telefon a neozvala se klukům ??!! " to je Jaredovo číslo proč mi to nedocvaklo dřív ? „ Jess!! " tak teď sem málem ohluchla. Musí tak řvát ? „ Jarede sem v pohodě, Arodovi vyřiď že se mi normálně dýchá a ve škole ti jinak všechno vysvětlím " řekla sem rychle a už sem jenom slyšela Jareda jak řve do telefonu „ Cože ?? Jak jako že mi to vysvětlíš zítra ? " „ prostě ti to vysvětlím zítra už musím Čau. " „ Jessico jestli to tip.." tip. Vypla sem mobil a šla spát ale něco mi říkalo že to zítra nedopadne dobře.

Vlkodlačí srdceKde žijí příběhy. Začni objevovat