Karşıma pişkin pişkin oturmuş insanlarla kaynaşmaya çalışıyordu cadı. Saçına yaptığın topuzu makasla kesip burnunun içine sokasım geliyordu. Bu nasıl bir kızdı? Ülkü kız mıydı? Erkek Fatma! Kendini bakımlı bir şey sanıyor. Bir de kendini güzelmiş gibi göstermeye çalışmıyor mu? Acayip sinir oluyordum şu kıza. Karşımdaki komediyi yani Ülküyü izlerken Nehir seslendi.
''Arya'm bu yeni kızla bir tanışıklığın falan mı var? Pek bir süzdün?''
''Nehir bak kardeşim, en bestim şu an ne yapmak istiyorum biliyor musun'' sinirden elimdeki kalemi kırdım.
''Lan yavaş''
''Nehir ben öleyim mi?''
''Ne diyorsun Arya anlatmak istediğini bir anlasam keşke.''
''Bak şimdi''ellerimi Nehirin eline koydum ve Ülküye yaptıklarımı anlatmaya başladım. Kıskançlıktan kızın sırtına iğne batırdığımı,dizide Aras için başrol olduğumu herşeyi anlattım. Nehir şaşkınlıkla beni dinliyordu. Bütün bu olanları anlatıp bitirince beni alkışladı.
''Yani Arya'm Arasa olan sevginden 3 yıldır şüphem yok. Geçen sene bir kız Arasa aşık olduğunu söyledi diye saçına yapıştırıcı sürmüştün. Bu bence o kadar abartılacak bir şey değil. Ama sorun şu ki sen oyunculuktan pek haz etmiyorsun. Seni magazinde falan düşünemiyorum. Düşünsene ARYA BARYAZ BARDA YAKALANDI!'' Nehir bunun üzerine bir kahkaha attı.
''Ya gülmesene salak. Ne yapacağım ben sahiden?''
''Aşkuşum bak şimdi sen sadece Arası düşün bu sayede baya yakınlaşacaksınız az önce bu film güzel olacak çünkü içinde Arya var dedi.'' dedi Nehir göz kırpıp.
''Ama onun sevgilisi var. Telefonda sevgilisiyle konuşurken dinledim.''
''Arya buna da şaşırmadım ama gün gelir o yeni sevgili eski sevgili olur unutma kuzu.''
Nehiri çok seviyorum ya. Böyle bir arkadaşım olduğu için gerçekten çok şanslıyım. Beni anlayabilen biri gerçekten. Belki saçma gelir ama beni anlayan kişinin sadece o olduğunu düşünüyorum.
***
Yorucu bir gün ardından eve doğru ilerlemeye başladım. Şimdi benim plan yapmam lazımdı tabii Ülkü beyinsizini nasıl okuldan attırabilirim? Arasa yavşayan cadı. Pis cadı. Sinirli sinirli yürümeye başladım. Aklımda Ülkü cadısı vardı. Onu nasıl mahvedebilirim sahiden? Bu kıskançlık denen şey ne kadar kötü bir şey ya.
Eve doğru yürümeye devam ediyordum ta ki o sinsi cadı yanıma gelene kadar gülümseyerek yanıma geldi. Yürümeye başladık.
''Dizide başrol olmuşsun'' dedi gülümseyerek ve tek kaşını kaldırıp bana baktı.
''Evet bir sorun mu var?''
''Ah ne sorunu zaten o dizi tutmaz. İyi ki çıkmışım o diziden''
''Tutup tutmayacağına sen mi karar veriyorsun?'' Bu kız beni delirtiyordu. Hadsiz,dengesizin tekiydi bu. Bu lafıma karşılık kahkaha attı.
''Tatlım sen daha yenisin. Bunu zamanla kavrarsın zaten. Bu arada Aras belki filmden çıkar. Benim dayımda yönetmen onun dizisinde oynayacaktım ama sizi seçmiştim. Deliyim biraz. Her neyse Arasa daha çok para verebiliriz. Oldukça varlıklı bir aileye sahibim anlarsın ya...'' Şaşkın bir şekilde Ülküyü dinliyordum. Bu kız delirmiş olmalıydı. Lafını bile bitirmesine izin vermeden
ŞİMDİ OKUDUĞUN
*Benimki*
Teen FictionGökyüzü gibiydi o ulaşmam imkansız dururdu,ama benim imkansızımdı. Benim ise bu imkansızdan vazgeçmeye niyetim yoktu. O gittikçe imkansızlaşıyor ben ise gün geçtikçe daha çok seviyordum. Bizim hikayemiz başkaydı. Ona ulaşmak için nefret ettiğim şeyi...