İlk defa giysi odasında benim için bir şeyler ayarlıyorlardı. Sahiden ben ne yapacaktım ki? Becerebilir miydim? Sakin ol Arya. Sakin ol kızım. Bak hayallerin belki de gerçek olur. Hem bunun bahanesiyle Aras ile yakınlaşacaksın. Belki benden etkilenir? Ne hayaller kuruyorum ya. Alt tarafı aşk dizisi...
Umarım bunları bu kadar ciddiye almam. Gerçek olmasını istemem bu dizinin kendimi Arasa daha da kaptırırsam ne yapacağım? Onun bana karşı bir şey hissedeceğini sanmıyorum.
''Arya'm'' dedi Ayşe sultan onun sesi sayesinde düşüncelerden biraz olsun arındım.
''Buyur Ayşe Sultan'' dedim gülümseyerek. Elinde sarı beyaz benekleri olan bir mayo vardı.
''Bak bunlar sana çok yakışır. Plaj çantanı da beyaz renk yaparız. Beyaz plaj şapkası sarı terlik tamamdır'' dedi.
''Peki Ayşe sultan sen nasıl istersen'' dedim ve kabine doğru ilerledim.
***
''Vay canına Arya'm fiziğin güzelmiş sahiden'' dedi Ayşe sultan gülümseyerek.
''Teşekkür ederim Ayşe teyzem'' dedim bende tebessüm ederek.
Az sonra son dokunuşlar da yapıldı. Saçlarım dalgalı yapılmıştı. Kendime bu saç modelini yakıştırdım. Saçlarım uzun olduğu için hafif su dalgaları gayet hoş durdu. Onun dışında sade bir makyaj yapıldı ve hazırım.
***
Tamamen hazırdım. Dışarı çıkmak için kapıyı açtım. O sırada karşımda arkası dönük duran Arası fark ettim. Telefonla konuşuyordu. Hafifçe yürüyüp yanındaki ağaca saklanıp ne konuştuğunu dinlemeye çalıştım.
''Bende seni seviyorum. Çekimler 6 gibi biter buluşalım... evet bende çok özledim... Ha whatsapp profilini ben ayarlamadım aşkım Ülkü yapmıştır... Hayır aşkım tabi ki telefonumu vermedim... Nasıl yaptığını bende anlamadım bir ara elimden almıştı... Yo yo isteyerek vermedim yani o bahaneyle vermedim... Alo? Alo? Orada mısın Gizem? Tripçim kapattı''
Sevgilisi varmış! İşte hayallerimin bir kere daha suya düşmesi bu. ''Bende çok özledim.'',''Bende seni seviyorum'' neden Aras neden beni sevmiyorsun? O kız dünyanın en şanslı kızı. Aras Aydına trip atıyor. Aras Aydın ona onu sevdiğini söylüyor.
''Haydi başlıyoruz'' dedi annem.
Ayağa kalktım ve sahnenin çekileceği yere doğru yürümeye başladım.
''Arya'm iki dakika gelir misin?'' dedi annem. U dönüşü yaparak annemin yanına gittim.
''Efendim anne'' dedim üzgün olduğum belliydi.
''Kızım bu rolü yapabileceksin dimi? Bak yapamayacaksan seni sıkmayacağım bir oyuncu bulmaya çalı-'' annem sözünü tamamlamadan devam ettim.
''Hayır anne,yapabilirim hem 17 yıldır bu setlerde büyüdüm. 5 yaşındayken bir sahnede rol almıştım.'' dedim kendimden emin bir şekilde.
''Ama Arya'm sen oyunculuktan hoşlanmıyorsun.'' dedi annem.
''Olabilir,hoşuma gider belki. Eskisi gibi olmayacağım elime gelen fırsatlara değerlendirmeliyim değil mi? Hem biraz değişiklik iyi olur'' dedim gülümseyerek.
''Peki o halde o zaman Arasın seni öpmesine hazır ol!'' dedi annem ve kahkaha attı bende kendimi tutamayıp güldüm. Hafif kızarmıştım ama anneme belli etmedim yani öyle umut ediyorum. Sahiden ilk öpücüğüm böyle mi olacaktı?!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
*Benimki*
Novela JuvenilGökyüzü gibiydi o ulaşmam imkansız dururdu,ama benim imkansızımdı. Benim ise bu imkansızdan vazgeçmeye niyetim yoktu. O gittikçe imkansızlaşıyor ben ise gün geçtikçe daha çok seviyordum. Bizim hikayemiz başkaydı. Ona ulaşmak için nefret ettiğim şeyi...