Tákže, místo téhle povídky byla původně v plánu jinačí, ale protože jsem nespolehlivý debil, který jednou zapomene někde i vlastní hlavu, podařilo se mi ztratit odkaz na jednu fanfikci a ke všemu zapomenout její název (Někdo je tu holt šikovný.)... 15. 4. tedy započalo pátrání po oné povídce, jež sice skončilo nezdarem, zato jsme ale objevili TOHLE. - Zlo mnohonásobně větší, než Daddy Addy, rize Bestiářovou povídku, při níž vstávají vlasy na hlavě a krev tuhne v žilách...
Oficiální název povídky: Rectified Anonymity
Autor: Jako autor bývá uváděn David Garrett (Což je americkoněmecký houslista narozen roku 1980.) - Na některých stránkách se dokonce sám přiznal, že tuto fanfikci napsal už v dřívější době a opravdu ji vymyslel on. Mně osobně se nechce zrovna dvakrát moc věřit, že by někdo jako on měl potřebu psát a publikovat debilní povídku o pokémonech někde po internetu, ale lidé v dnešní době jsou hrozně divní a nevyzpytatelní, takže už by mě ani nepřekvapilo, kdyby to byla pravda.
Kategorie: Adult-fanfiction (To znamená, že všichni, kterým ještě nebylo 18 se teď seberou, zavřou tuhle kapitolu Bestiáře a vrátí se sem, až budou mít patřičný věk. Dělám si srandu, stejně tyhle omezení nikdo nebere vážně.)
Doba vydání: Další z věcí, které se mi nepodařily zjistit, ale jelikož na jednom blogu se o ní zmiňují už v roce 2009, odhadujeme vznik mezi lety 2000 až 2009.
Počet částí: 1 (Ano, se svojí délkou by klidně mohla patřit do Jednodílovek, ale kvůli svému obsahu končí tady.)
Jazyk: Angličtina
Hlavní postavy: David, Gardevoir
Vedlejší postavy: Sestra Joy, doktor - otec setry Joy, Mysty, Staryu
Omezení: 18+, ale lidem se slabou vůlí (a ještě slabším žaludkem) nedoporučuju.
Shrnutí děje:
Příběh začíná strašlivou bouřkou, kdy hlavní postava příběhu - David, se krčí pod stromem (Upřímně, po dočtení této fanfikce bylo mým největším přáním, aby na něj ten strom hned na začátku spadl a ukončil by tak trápení mým mozkovým buňkám.) , promočený až na kost a ztracený v oblasti Kanto bez pokedexu, jakéhokoliv jídla, společnosti (když nepočítáme jeho pokemony) s obavami, že umře na podchlazení nebo něco horšího.
Má sice s sebou děštník, ale ten se ukázal jako naprosto zbytečná věc, a tak tam jen sedí s několika pokebally na klíně. Náhle jej napadne, že by si mohl vyvolat nějakého pokemona, aby mu dělal společnost, a vybere si Gardevoir.
(Pokemonovým neznalcům přikládám obrázek.)
Jeho pokémon se okamžitě starostlivě ptá, co se stalo, ale David odvětí, že nic, že pouze potřeboval společnost.
YOU ARE READING
Bestiář
Non-FictionNejspíš každý z nás už narazil na povídku nebo fanfikci, která byla tak špatná, až to bolelo. V tomhle bestiáři vám představíme pár kousků, které se dají nazvat jako nejhorší z nejhorších, jako strašlivé mozkožravé bestie.