Pokud jste si mysleli, že neexistuje nic, co by bylo moc blbé i na Ebondy Team, zmýlili jste se. Dernie to totiž dokázal. Je to jediná věc, kterou jsme zavrhli s tím, že takový nesmysl se nedá dát snad ani do Bestiáře. Ale jako čtenáři byste o tenhle "zážitek" neměli přijít, a tak se díky oběti mého času a mozkových buněk můžete seznámit i s touhle příšerností. Navíc si konečně odpočinete od nechutných sex scén.
Oficiální název: Dernie [Donald Trump x Bernie Sanders]
Autor: thelifeofyeezy
Kategorie: oficiálně fanfikce, ale tohle by mělo mít speciální kategorii „sračka na entou"
Doba vydávání: od ledna 2016
Místo vdávání: wattpad
Počet částí: 50
Stav: rozepsáno, poslední aktualizace 31.5.
Jazyk: angličtina, targličtina
Hlavní postavy: Donald Trump
Vedlejší postavy: Bernie Sanders, Hilary Clinton
Omezení: žádné
Proč je tato povídka v Bestiáři: Už sama volba hlavní postavy říká, že tohle musí být hovadina. Normální fanfikce na někoho, jako je Trump, snad nemůže existovat. Ale tohle není hlavní důvod.
Dernie svou nesmyslností zabijí všechnu inteligenci a mozkové buňky brutálním, bolestivým a extrémně účinným způsobem. Kromě toho ty chyby! Několikrát se stalo, že jméno postavy se v kapitole objevilo třikrát či čtyřikrát a pokaždé jinak napsané. To přece není normální!
Když nad tím tak přemýšlím, tak to není ani povídka nebo fanfikce. Nemá to totiž děj. Jak se autor sám přiznal, jen zveřejňuje náhodné sračky. (A i tak to má 5krát více přečtení, než všechny dílka na Ebondy dohromady!) V pár kapitolách se sice dokopal k tomu vytvořit nějakou chabou napodobeninu děje, ale i ta byla až nepředstavitelně hloupá a nesmyslná.
Shrnutí děje: Heh, děje... Když teď pomyslím na to, že se mi kdysi zdálo, že My Immortal nemá děj a tak nemám co shrnovat... Ach, sladké to časy!
Většina Dernieho je prostě jen shitposting: autor/ka se diví, proč to má tolik přečtení, kopíruje stránky z wikipedie, texty písniček, popis fitness testů...prostě všechno možné, jen ne děj. Ale i tak se pokusím z toho něco vytáhnout.
Vlastně, i přes to všechno, co jste si mohli přečíst v předchozích odstavcích, musím přiznat, že prvních pár kapitol mě pobavilo: pastel soft grunge kawaii goth Donald Trump zveřejňuje rasistické tweety stále opakuje slovo kawaii, rebloguje na tumblr obrázky koťátek a chválí Berniemu Sandersovi selfíčka. Kromě toho poslouchá Justina Biebera, muchluje se se svými 1D plakáty, ale je to strašný metalista, protože poslouchá MCR. (*double facepalm*)
Trump chodí na politickou školu, je zamilovaný do Sanderse a šikanuje ho Hilary Clinton. Ani se tomu nedivím, když do školy nosí květinovou korunu a make-up. Jeho spolužáci jsou Kanie West, meme Dan a balíček arašídů Deez Nuts. Jeho učitelkou je paní Delfínová a je to delfín. Ano, čtete dobře. Normální, podělaný delfín! Tahle kapitola mě poprvé donutila zavřít wattpad se slovy: „Ne, tohle nejde. Toto je blbé i pro Ebondy." .
Pozor, teď se držte. Přichází první parodie na děj. Zabrala celých deset řádků (1 krátká věta = 1 řádek) a dvě kapitoly. Donaldova třída odjede na školní výlet, Hilary spadne do vulkánu a Deez Nuts ji zachrání svou arašídovou silou. Ten krátký náznak děje si autor musel vynahradit, a tak se asi pět kapitol ani nepřiblížil k příběhu. Pak se přiznává, že vlastně jen zveřejňuje sračky a nechápe, proč to má tolik přečtení. (Já taky ne, protože číst to jen tak pro zábavu by mě ani nenapadlo. S velkou dávkou sebezapření to v nudných hodinách pomalu přelouskávám jen z „povinnosti k Bestiáři".)
YOU ARE READING
Bestiář
Non-FictionNejspíš každý z nás už narazil na povídku nebo fanfikci, která byla tak špatná, až to bolelo. V tomhle bestiáři vám představíme pár kousků, které se dají nazvat jako nejhorší z nejhorších, jako strašlivé mozkožravé bestie.