Kdopak by se draka bál?

1.8K 95 73
                                    

Kdopak by se draka bál? No, dobrovolně se přiznám, že po dočtení téhle povídky se ho vážně bojím.
(A vy se ho dost možná budete bát taky.) Ale stále mezi lidmi existuje někdo, kdo se zjevně nezalekne ani draka ani obludných povídek. (Dokonce ani obludných povídek o dracích.) Tím někým myslím sugarpanties, které velice děkujeme, že nám poslala odkaz na tuto fanfikci a přidala tak další kapitolu našemu Bestiáři.

Oficiální název povídky: The Defloration of Smaug

Autor: Odduck

Kategorie: Fanfikce, slash (Už docela dlouho uvažuji o vytvoření kategorie: ,,Bojte se, strašně se bojte!" a myslím, že tohle by se tam taky skvěle hodilo.)

Doba vydání: 30. 12. 2013

Počet částí: Naštěstí jenom jedna.

Jazyk: Angličtina

Hlavní postavy: Bilbo Pytlík, Thorin Pavéza, Šmak

Vedlejší postavy: Bard

Omezení: Docela zvláštní na téhle povídce je, že i když obsahuje anální sex, orální sex, rimming a další nechutnosti, autor jí nedal ŽÁDNÉ omezení, (Dobře, sice je na začátku povídky upozornění, co od máte očekávat, ale i tak.) a tak mi nezbývá nic jiného, než ho určit podle vlastního uvážení... Takže se zase vracím ke starému dobrému 200+ jako u Daddyho Addyho, i když tohle by si zasloužilo ještě nějaké super-ultra omezení. (Nebo bychom mohli povídku rovnou zničit a zabít autora dřív, než se stihne rozmnožit a naklást vajíčka, jak já s oblibou říkám.)

Shrnutí děje: A opravdu musím? Opravdu? Co jiného mi ale zbývá, že?

Příběh začíná větou: ,,Nech ho jít! Já jsem ten, koho chceš!" kterou pronese Thorin Pavéza ve chvíli, kdy Šmak drží ve svých spárech Bilba Pytlíka. (Bohůmžel to Pavéza myslí trochu jinak, než jak by to většinu normálních lidí napadlo.) Hned potom upustí svůj meč, rozepne si pásek a zahodí ho na hromadu zlata. Trpaslíkovi spadnou kalhoty ke kotníkům a odhalí tak (*le citace*) masivní chlupatý penis, na který byl krásný pohled. (*Mlátí hlavou o stěnu ve snaze rozrazit si lebku.*) Tento čin je následován hlasitým zvukem převalujícího se zlata, za který může Šmakova erekce.

Ale drak není jediný, jemuž se zvedne určitá část těla. - Bilbo pocítí tlak ve svých kalhotech a začne se modlit, aby si toho Šmak nevšiml. Jeho přání však není vyslyšeno. - Drak si moc dobře uvědomuje erekci hobita a chvíli nato prohlásí: ,,A co když vás chci oba? Podělíš se o mě se svým malým přítelem, Thorine Pavézo?"

Trpaslík je nejdřív proti a prohlašuje, že má právo mít Šmaka jen pro sebe, ale nakonec se nechá přesvědčit a dokonce se mu docela zamlouvá představa, že se k nim pulčík přidá.

Drak tedy položí Bilba na zem vedle Thorina a.... (Ne, to není dramatická pauza. Já už prostě jenom nemám sílu. Omluvte mě, jdu sežrat čokoládu. - Třeba mě to trochu uklidní.) No, prostě a jednoduše začnou si to spolu rozdávat. Samozřejmě, Šmak je na ty dva příliš velký, tak to musí vyřešit trochu jinak a používá tedy svůj jazyk. Během následujících odstavců se dozvídáme ,,důležité informace, bez kterých bychom nemohli žít". - Mezi ně patří například tohle:

BestiářWhere stories live. Discover now