Asmin Ulusoy: 17 yaşında Deta kolejinde okuyor. Sabırsız, güzel, inatçı bir genç... Uğradığı ihanet sonucu tüm erkeklere güvenini yitirdi ve kendini korumak için sokak dövüşüne başlıyor... Önceden Ankara'da anne, babası ve kız kardeşi ile yaşıyordu, daha sonra anne ve babası ayrılınca kız kardeşi babasıyla Ankara'da kaldı. Asmin ise annesiyle zengin bir işadamı olan dayısının yanına İstanbula geldi. Mavi gözlü, kumral ama o güzelliğini örtmek için herşeyi yapıyor... Ama masumluğu örtülenemeyecek kadar göze batıyor... Bakalım bu masumluk kimlerin gözüne batacak?
Batın Soykan: 17 yaşında. Deta kolejinde okuyor. Sabırlı, yakışıklı, cool bir genç... Kızlarla arası fazlasıyla iyi... Peşinde bir çok kız var... Zengin bebesi... Kızlar hem onun sesine hem ona aşık... Kahverengi gözlü esmer... Aşırı kurnaz ve zeki biri.
Şafak Varol: 17 yaşında. Deta kolejinde okuyor. Sabırsız, yakışıklı bir genç... Bir iki yıl önce sevgilisini kaybetmiş ve psikolojik tedavi görmüş, bu yüzden hiç arkadaşı yok. Sarışın ela gözlü... Yalnız bir genç...
Damla Yılmaz: 17 yaşında. Deta kolejinde okuyor. Güzel, zeki ve başarılı. Aynı zamanda Asmin'in tek arkadaşı. Güzel, alımlı, sosyetik...
İshak Ekici: 17 yaşında. Deta kolejinde okuyor. Batın'ın en yakın arkadaşından biri. Yakışıklı,zeki...
Güney Keskin: 17 yaşında. Deta kolejinde okuyor. Lise 1 den beri Damla'ya aşık... Ona aşık olan çocukları her zaman dövmüştür. Yakışıklı, sabırlı ve iyi... Onun için aşk ve sevgi beş harften oluşuyor: D A M L A
Derin Tamar: 17 yaşında. Zengin, sosyetik, güzel. Deta kolejinin sahibi. De Ta adı onun izminden geliyor... Batın'ı seviyor. Batın'a iltifat edenlerin hepsine okulu zindan ediyor. Fakat Batın'a aşkını ilan edememiş...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜLÜMSE SEV HAYALET
Teen FictionBelkide hayatta ben saf degilimdirde insanlar çok acimasizdir ha ? En güvendiğimiz kişiler tarafından ihanete uğramak yakmıştır belkide bizi... Bende onlardan biriyim aslında sıradan bir ayrılma meselesi ... Denemeyecek kadar önemli benim için... B...