3.BÖLÜM

113 9 0
                                    

Medya Asmin ve Şafak beğeneceğinizi umuyorum iyi okumalar öpüldünüzz canlarım :*

Bu benimle konuşabileceğini mi sanıyor ki ? bir de elini uzatıyo ya düşündükçe daha çok sinirlendim bu yüzden hemen yapmam gerekeni yapıp eline vurdum ve "Adım Asmin ... ama adımı söyledim diye sakın başka bir anlam çıkarma sadece 'kaba ' olmamak için adımı söyledim. " dedim 'kaba ' kelimesine vurgu yaparken sırıtarak o ise sadece bana dikkatle bakmakla yetindi .

Ben tam neden öyle bakıyosun demek için ağzımı açacakken Batın benim ve Şafak'ın arasına girip dişlerini sıkarak

" Sen ne hakla Asminle konuşuyosun lan ne hakla " dedi sona doğru bağırarak .

Neden bu kadar sinirlendi ve asıl o ne hakla bana karışabileceğini sanıyo . bende hemen lafa daldım

" Bu seni neden ilgilendiriyo ki ? sanane ? kimsin sen de bana karışıyosun ? istediğimle konuşur istediğimle arkadaş olurum sen bana ka-rı-şa-maz-sın " dedim heceleyerek .

Batın bu tepkime şaşırırken Şafak memnun bir ifadeyle bize bakıyordu . daha sonra şaşkınlığını üzerinden atarak "Onun nasıl biri olduğunu bilmiyorsun sana neler yapabilecegini bilmiyorsun bir kişi bu çocuk yüzünden ölürken bir başkasına daha zarar vermesine izin veremem " diye bağırdı .

Şafak da Batın gibi bağırarak "ben Asmine zarar vermem" dedi "Aslı için de öyle diyodun ama onu uçurumdan attın .onu öldurdün sen şimdi sırf asmün aslıya benziyo diye onu da aynı kadere mahkum edemssin "diye bağırdığında Damlayla ben şok olmuş bir şekilde ikisine bakıyorduk Şafak ise "ben onu öldürmedim kavga ederken düştü ben oza zarar vermem ben onu çok sevdim ben ona zarar vermem" dedi dizlerinin üstüne düşererek ..

Daha sonra bir damla yaş düştü gözünden sanırım gerçekten çok seviyordu ve doğruyu söylüyordu . Sinirle batına baktığımda sanırıım da benim gibi düşüüyordu çükü yüzü hüzünle kaplanmıştı ve az önceki siniri kaybolmuştu .Tekrar şafaka baktığımda gözünden hala yaşlar süzülüyordu . Ben bir kızın ağlamasına dayanamazken şuan karşımda bir erkek ağlıyoru . her ne kadar erkekleri sevmesemde şuan bunu düşünecek ne yeri ne zamanı diye düşünerek yanına oturdum. Anında bana sarılırken ben şaşkınlıkla ona baka kaldım.şafak konuşmaya başlayınca dayanamadım ve 6 aydır akmaya göz yaşlarımı serbest bıraktım .

" onu ben öldürmedim nolur inan bana nolur sarıl . ona benziyorsun aylar sonra ilk defa o yanımdaymış gibi hissediyorum nolur beni bu histen mahrum bırakma ." dedi gerçektene de çok seviyordu ve mert yüzünden ona sarılmayacak değildim . hemen ellerimi boynuna doladım birkaç saniye sonra gözlerim batına takılmıştı yüzünde biraz hüzün biraz da sinir vardı hala neden sinirliydi ki görmüyormuydu şafağın halini onu ne kadar sevdiğini hala anlamıyor mu ? batına akıp sinirle

" bu defa çok ileri gittin EGOLU PRENS insanların üzüntülerini kullanman çok adice şimdi adiliğini bize bulaştırmadan siktir git ." dedim Batın ise sadece kafasını iki yana sallayıp gitmişti .

BATIN'DAN

Bana adi dedi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bana adi dedi . Hayatımda işittiğim en çok kelime buydu ama bunu bir kızın hele kı Aslının ikizi gibi olan bir kızdan duymak daha çok koymuştu .

Aslı benim ilk aşkımdı 9. sınıftan 10. sınıda kadar hep beraberdik 10. snıfın ilk doneminde Şafak yeni gelmişti tabi biz biraz! kavga ettik birkaç ay geçt,kten sonra şafak ve aslını sevgili olduğunu öğrendim.

ilk yıkımım bu olmuşken yaz tatilinde Aslının öldüğünü ve bunu şafak yüzünden olduğunu öğrendiimde yıkılmıştım birkaç kez şafağı dövüp hastanelik etmiştim ama omu hiç dinlememiştim keşke dinleseydim onun gerçekten doğru söylediğini onu aplarken gördüğümde anladım .

Asmiin aslında Aslıdan çok farklıydı asli lımarıkken asmin tamamen gerçekti aslı seksi olma için uğraşırken asmin kendi güzelliğini örtüyordu asmini ilk kavgaya çıktığında görmüştüm o hali bile güzeldi ilkten dayak yiyecek zannetmiştim ama gerçekten iyi dövüşüyordu . Daha sonra okulda karşılaştık ve konuştuk daha sonrasında birkaçkez karşılaştık ama konuşmadık .

Bu gün gerçekten ileri gitmiştim ve bunu farkına vardığımda çok geçti asmini ilk defa saf sinirli görmüştüm kavgada bile dayak yediği halda ağlamayan kız şafakın bu haline ağlamıştı üzüntm daha da artarken cebimden sigarayı cıkardım birkaç dakika sigaraya baktıktan sonra yaktım bir yandan sigara içip bir yandan da yürümeye başladım ve olanları tektar gözden geçirmeye karar verdim .

ASMİN'DEN

Batın gittikten birkaç dakika sonra Damlayla birlikte şafağı yerinden kaldırdık ve banklara oturttuk . biraz konuştuktan sonra safak kalktı ve gitti . gerçekten çok kötü durumdaydı .

Şafak gittikten sonra biz damlayla ayağa kalktık ve kafeye gitmek için yürümeye başladık . biraz oturup kuşacaktık . biraz yürüdükten sonra karşımıza 4-5 kapşonlu kız karşımızda durdu içlerinden bir tanesi şapkasını açtı .bu meyraydı

" yine karşılaştık asmin ama bu sefer ben seni fena benzeticeğim " dedi endişelenmeye başlamıştım . endişelenmemin sebebi bu saklar değildi . damla yanımdaydı ve dövüşmeyi bilmiyosa işi bitmişti ki bilmiyordu . ben dayak yesem bile alışıktım birkaç güne toparlanırdım ama damla kesin hastanelik olurdu bu yüzden damlaya dönüp sessizce

" şimdi 3 e kadar sayıcam sen geldiğimiz yöne ben de bu saklara doğru koşucam tamam mı ?" dedim damla " hayır seni burda tek bırakamam " dedi

" dayak yeyip hastanelik olmak istemiyorsan dediğimi yap ve git " dedim sinirle damla ise kafa sallamakla yetindi

" 1.....2.....3..." diye bağırıp meyralara doğru koşmaya başladım damla da öteki tarafa . yanlarına vardığım gibi bir tanesini yere serdim ama diğer ikisi kollarımda tuttular tam hamle yapacakken meyra tam suratıma bir de karnıma vurdu .

ben yere düşerken meyra sırıtıyordu yere düştüğüm gibi üçü de düşmeye başladılar karnıma suratıma sırtıma her yerime tekme attılar gözleri kararmaya bir kişinin sesini duydum

" hey ne oluyor orda "bu batın'ın sesiydi ama cevap bile veremeden kulakklarım uğuldamaya başladı gözlerimdeki kararma artarken vicuuma atılan tekmeler durmuştu darbeler gittiği için rahatlarken kendimi karanlığa 

--------------SON-----------

UMARIM BEĞENMİŞSİNIZDİR ÇÜNKÜ GERÇEKTEN ÇOK HEVESLI YAZIYORUZ..

HIKAYE HAKKINDAKI DÜŞÜNCELERİNİZİ  BİZİMLE PAYLASIN LÜTFEN BIZIM İÇİN GERÇEKTEN ONEMLİSİNİZ...


GÜLÜMSE SEV HAYALETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin