Ceyhunla beraber cafeden içeri girdik.Bizi gören berkay ve sürtükgillerden 'Gizem' ayağa kalktı.Yanlarına gittik.Berkay "Selam."dedi.Bende gülümsedim.Gizem "Bonon burdo no işo vor?!" dedi.Sesini si-sevdiğmin evladı."Asıl senin burda ne işon var?Sürtükler toplantısı burda değil."dedim.İşin'i yaya yaya.Elimle kapak yapmak için zor direniyorum.Gözlerini devirdi.Sonra ben berkayın karşısına,ceyhun yanıma,gizem berkayın yanına oturdu.Berkay "Ne içersiniz?" kibarlığa gel."Ben bi su alırım." diyip gülümsedim.Gizem "Berkaycom ben bi tane latte alırım." Sen bana sabır ver yarabbim.Ceyhun "Bende bi su alıyım." dedi.Bana sırıtarak."Tamam ben alıp geliyorum.Uslu durun" dedi.Ceyhun "Siktir git" diyip sırıttı.Gerizekalı! bunlar nasıl kardeş anlamıyorum.Birisi iman power.Birisi cünüp power.Gizem "Ceyhun aşkom bizde az sonra kalkalım.Anlarsınya."diyip sinsice sırıttı.
"Yoo yoo az sonraya gerek yok.Bence şimdide kalkabilirsiniz?"dedim.Ceyhun sırıtarak "Tamam." dedi.
Berkayda içecekleri alıp geldi.Ceyhun bardağı ağzına götürürken sırıttı. "Serenay,sen hiç öpü---"derken ayağına yediği tekmeyle sustu.Sırıttım."Noluyoruz?" diyip berkay lafa atıldı."Hi-hiç bişey olmadı berkaycım." gizem berkaya 'berkaycım' dediğim için kötü kötü baktı.Ceyhunsa kulağıma "Senin berkaycına başlarım."diyip geri çekildi."Öhm öhm gizemcim, ceyhuncum siz kalkmıyomuydunuz?" dedim.Nihaha.Ceyhun beni taklit ederek "Öhm öhm şimdi gidiyorduk." diyip kalktılar.Gözlerimi devirdim.Onlar gidince Berkay "Bak serenay beni dikkatle dinle,itiraz sakın etme her şeyin farkındayım.Sana yardımcı olucam.Sen ceyhundan hoşlanıyorsun.Ama kendini aptal yerine koyuyorsun.Ondan uzak durup,başkaları ile takılıcaksın.Doğrumu? Evet doğru.Ama bana inan siz zamanı geldiğinde öyle bir şey yaşayacaksınızki,bu dediklerimi hatırlıyacaksın.Eğer ceyhundan uzak durmak istiyorsan,benimle takılacaksın.Şimdi konuşabilirsin." diyip içeceğini yudumladı.Adam zeki yaf! beynimi okudu.Elimi uzatıp "Anlaştık" diyip güldüm.Oda "Anlaştık."diyip güldü."Berkay benim eve gitmem gerekiyor.Ben bırakıyım deme, işlerim var." diyip 32 diş sırıttım."Peki bakalım."dedi. Bende kalkıp gittim.Eve geldiğimde kendimi soğuk bir duşa attım.Saat 23.30'a geliyordu.Saçımı dağınık topuz yapıp şortumu ve göbeği açık 'bad girl' yazan t-shirtümü giydim.Evet yaz günleri şortumla yatıyordum.Telefonumun melodisini duyunca açtım.
"Efendim?"dedim.
"Aşağı gel serenay."ceyhunun sesiydi bu.
"Ne saçmalıyorsun?"dedim bende.
"Eğer gelmessen eve ben gelicem." Bir şey dememe kalmadan kapattı.Yaparmıydı?Yapardı! Üzerime siyah hırkamı alıp çıktım.Ceyhun arabasına yaslanmış mal mal sırıtıyordu.Sarhoş muydu bu?
"Gelsene ne dikiliyorsun?"dedi.Yanına yaklaştım.Evet sarhoş.Napıcam ya!
"Ne var gerizekalı?!" dedim.
"Berkayla takılacakmışsınız?"diyip alayla kahkaha attı.
"Evet de bunda komik olan ne?"dedim.
"Sikerim evetinide takılmanıda!"dedi sinirle.
"Ne diyorsun sen be gerizekalı bas git sarhoşsun sen!" tam gideccekken kolumdan tutup kendine döndürdü."Gitme" diye fısıldadı.
"Napıcam ben seninle ya?!"diyince sırıttı.
"Seni bu halinle araba kullandıttıramam.Eve gidiyoruz.Yürü!"dedim.
"Vayyy serenay taş beni eve atıyor ha?"diyince sırıttım.
Sonunda annemleri sessizce geçip odama girdik.Kapıyı kilitledim.
"Manyaksın sen ya MANYAK!"dedim
Kendini yatağa atıp oturdu.
"Biliyorum.Kaslı bir manyak" diyip sırıttı.Ukala ya.
Bende kendimi yatağa atıp uzandım.Bana dik dik bakınca "Kaysana kızım."diyince gözümü belerttim.
"Benimlemi yatıcaksın?!"dedim.Allahım ben bunun sapık olduğnu bile bile böyle bir cümle kurmak benim neyime?!
"Hangi anlamda? ama onunda zamanı gelicek sabret."diyip muzhipçe sırıttı.
Sonra yanıma yattı.Bende oflayıp ona kıçımı döndüm.5 dakika sonra karnımda bir el hissettim.Ceyhun bana sıkıca sarılmış yatıyordu.Bende hiç bozmadım.
"Bakıyorumda memnunsun?"dedi.
Elini ittirecektim ama izin vermedi.
"Ben bunu kastetmemiştim."diye ekledi.
"İyi geceler ceyhun."dedim.Yada kestirip attım.
"İyi geceler güzelim."dedi.Bende gülümseyip huzurla uyudum.************************************
Sabah kalkınca ceyhunu yanımda göremedim.Telefonum çalınca kimin aradığına baktım.Kas hayvanı arıyor...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİM HİKAYEM
Ficção AdolescenteHani her saniye yanında olmasını istediğin insanlar vardırya hah! Onları sakın kaybetmeyin. Bu hikayede iki gencin engelleri aşıp kavuşmasını anlatmaktadır. İlk başta birbirlerinden nefret ederler ama bu nefret sevgiye dönüşebilecekmidir? Birisi ökü...