Sabahın ışıkları gözüme vurduğunda söylenerek kalktım.
Pardon kalkamamışım!
Belimdeki kilitli ellerin sahibine baktığımda ceyhunu gördüm.Tabi ya! Ellerini yavaşça belimden çekip ondan sıyrıldım.
Aklıma dün gece söylediği geldi.
'Ben hep bunu hayal etmiştim'demişti.Artık gizemi rüyasında hangi biçim gördüyse!
"Sevgi! Ceyhunu uyandır çabuk kahvaltıya gelsin!" Handan hanımın sesini duymamla ceyhunun yanına geçip onu sarsmaya başladım."Ya ceyhun kalksana!"dedim ama hiç etkilenmiyordu öküz. "Kış uykusunda mübarek!"dedim.
En sonunda gözlerini kısarak bana baktı.
Acaba böyle ne kadar mükemmel olduğunun farkındamıydı?
"Noluyo lan?"dedi
"Ceyhun Bey?"diyip kapıya tıklattı görevli.Ceyhuna baktım.
"Geliyorum"diye böğürdü ceyhun.Ceyhun doğrularak ayağı kalktı.
Bende telefonumu alıp berkayı arıycakken bir hödük! tarafından telefonum çekildi."Ceyhun sana benden uzak dur demiştim? Senin benimle derdin ne?"dedim.
Yanıma gelip "Bak kızım,uzak duruyorum benim ayarlarımla oynuyorsun,yakınlaşıyorum sapık muammelesi yiyorum.Bana bir şey söyle napmamı bekliyorsun sen benim?"dedi yarı öfkeyle dolu sesiyle.Bende ona dik dik bakıp "İlk önce bana kızım dememeyi öğreneceksin"dedim.
Bana kaşlarını çatıp "Kızım deme,küçük hanım deme..istediğim gibi seslenirim"dedi."Benim bi ismim var Se-re-nay çok kolay yani senin için bile! sende ezberleyebilirsin"dedim.
Bana ismimle hitap etmemesi canımı sıkıyordu.Yok kızım,yok küçük hanım, Yok güzelim!
"Çok komiksin"dedi.Yanına yaklaşıp aramızdaki mesafeyi kapattım.
"Gerizekâlı ben burdan nasıl çıkıcam? "dedim sinirle.Çünkü Handan Hanım görse yalnış anlayabilirdi.
"Camdan atla?"dedi sırıtarak.
Bende piç smile yaparak "Birazdan üstüne atlıycam ama"dedim."İşime gelir"dedi gülerek.
"Oşomo golor"dedim ağzımı büzerek.
"Bence bir daha benim yanımda o ağzını büzme"dedi ciddili."Sanane be"dedim tam bir ergen kafası yaşayarak.
"Ulan Serenay! "dedi sabır dilenerek."Ya bi sus artık aay! ben burdan nasıl incem ya Handan teyze bizi görürse mahvolurum ben! Ceyhun bişey yap! Yapsana!Ne bakıyorsun be! Ya Handan teyze bizi yalnış anlarsa benide yalnış anlar beni yalnış anlarsa ailemide yalnış anlarlar aile---"demeden Ceyhun sözümü kesti.
"Serenay böyle devam edeceksen ben birazdan ağzını kapatıcam!Kızım bi sus! susta motorun soğusun bune be!"diyip gitti.
Çocuk haklı Serenay.Ne diyebilirsin? Bir dakika?
Gittimi?!?!Ben nası gidicem ya!
Telaşla camın yanına gittim.
Allah'tan ev villaydı da alçaktı.Bir ayağımı atıp tam atlıyacakken birinin beni ayağımdan tutup çekmesiyle bir domuzun kucağına düştüm.
Kucağındayken "Napıyorsun ya sen!"dedim.
Yüzünü buruşturdu tiz derim karşısında.
"Ulan keşke tutmasaydımda oranı buranı kırsaydın!"deyip beni indirdi.Ağzımdan bir 'Hah'çıktı.
Yanından tam gidecekken bileğimden tuttu.
"Nereye?"dedi.Ters ters bakıp "İzin verirsen hani eve gidiyorum"diyip bileğimi çektim.
"Hayır taksiyle gidemezsin.Evet doğru ben bırakıcam."diyip kolumdan tutup arabaya çekiştirdi."Pardon pardon? "omzunun üstünden bana baktı ters ters.
"Se-ni eve ben bı-ra-kı-cam"dedi."Allah alla olmaz öyle şey ben senin emir kulunmuyum be ordan oraya çekiştiriyosun beni!"
Diyip bileğimi çektim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİM HİKAYEM
Fiksi RemajaHani her saniye yanında olmasını istediğin insanlar vardırya hah! Onları sakın kaybetmeyin. Bu hikayede iki gencin engelleri aşıp kavuşmasını anlatmaktadır. İlk başta birbirlerinden nefret ederler ama bu nefret sevgiye dönüşebilecekmidir? Birisi ökü...