Part. 9

40 6 0
                                    

Hayat bazen bizi en kötü yerimizden vururya hani işte tam bende o noktadayım.

Hastanenin duvarına yaslanmış, ceyhunun sargı odasından çıkmasını bekliyordum.

"Hadi Serenay biraz bahçeye çıkalım ha? Hava alırsın. "diyen özgeye baktım.

"Ben iyiyim"dedim yorgun çıkan sesimle.
Bana inanmamışçasına baktı.

Oda sesi gelince o tarafa döndüm.Ceyhun eli sargılı odadan çıkıyordu.

Yanına hızlıca gittiğimde bana döndürdü yine o bayıldığım kahverengi gözlerini.

"İyimisin? "diye sorunca gözlerini devirdi.Bana kırgın olduğunu biliyordum,bende o'na kırgındım.Bana inanmaması bana fena koymuştu.

Hastanenin çıkışına gidince bende haliyle (!) peşinden gittim.
Sürücü koltuğuna geçince bende Yan tarafına bindim.

Bana ters ters bakmaya başladı.
"Ne yapmaya çalışıyorsun? "diye sorunca bende ona döndüm ve tam gözlerine baktım.

"Asıl sen ne yapmaya çalışıyorsun? Bu elinin halini nasıl açıklayacaksın bana?"diye sorunca alayla güldü.

"Açıklamakmı?Sana neden açıklayacakmışım?"diye sorunca afalladım.

"Haklısın"diye mırıldanıp önüme döndüm.Ama yüzsüzlüğümü koruyarak arabadan inmedim sonuçta öğrenciyiz.

Arabaya bir süre ikimizin nefes alışverişleri doldu.Sessizliği bozan o oldu.

"Sinirlendim"diye tısladı.
O'na baktığımda yola bakıyordu.
Anlamadığım için tek kaşımı kaldırdım.

"Sinirlendiğim için elim bu halde"diyince şaşırdım.Ve gözlerimi devirdim.
"Bana açıklama yapmak zorunda değilsin tamam mı? "diye söylendim.

Sırıttı."Seni affettiğimi sanma,elin bu durumda diye yanındayım o kadar."dedim.
"Bu kadar uzatma Serenay"diyince öfkemi kaybettim.
"Sağa çek"diye tısladım.

Bana dönüp "Ne oluyor ya?"diye sorunca "Sağa çek Ceyhun!"diye bağırdım. Arabayı sağa çekti.

Bana döndü."Tabi uzatmayım demi?Ne var yani alt tarafı bana inanmayıp hakaret ettiysen?!"diye soludum.

Tam arabadan inecekken bileğimi tuttu.Ona kötü kötü baktım.
"İn hadi"diyip kapıları kilitledi.

Bileğimi çekip "Napıyosun sen ya?"dedim.Bana sırıtıp "İnsene?"dedi.

"Aç şunu gerizapdo!" diyince bana kötü kötü baktı.
"O ne ulan küfürmü ettin? "diye sorunca resmen anırdım.

"Gerizekalı,Aptal,Domuz birleşince sen olmuş!!"dedim sırıtarak ama sonra çok pişman oldum.

"Sen şimdi inebileceğinimi sanıyorsun?"diyip alayla sırıttı.
"Ya sen kaç yaşındasın aç şu kapıyı!"dedim.Bana sırıtıp elini dizime koydu.

"Aynen.Evet.Daha yeni saçma sikim söyleyen de bendim."diyip lafı yapıştırdı.Elini hala daha çekmemeye inat etti.

Gözlerimi devirip eline vurdum.
"Elin ayağın rahat dursun ya"diye söylendim.Bana munzurca bakınca 'yine hangi fesatlıklarda kim bilir'diye iç sesimi harekete geçirdim.

"O zaman dudaklarım rahat durmasada olur diyosun?"diye sorunca ağlasammı gülsemmi bilemedim.Bana yaklaşmaya Başlayınca omuzlarından itekledim.Sırıttı.

"Gerizekâlı ben ne zaman öyle bişey dedim sana aklın hep..Tövbe yarabbim bas git işine çocuk!"dedim çatık kaşlarımla.

Yine yine yine beni sinir edecek bişey bulmasa şaşardım!
"İlham perim sen olunca."diyip arabayı çalıştırdı.Gözlerimi devirip cama (!) siz yabancı değilsiniz camdaki yansımasına baktım.

BENİM HİKAYEMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin