| five |

8.8K 1K 123
                                    

Ting Tong !

Ting Tong !

Aish ! Boleh tak jangan kacau aku !

Myeonji mengambil handphone nya dan membuka app Instagram.

You have 6 new message from -pokemonkoxx

-pokemonkoxx : Hai

-pokemonkoxx : kau buat apa?

-pokemonkoxx : *laughing sticker*

-pokemonkoxx : weyh,itu hri kau mintk tips kuruskn bdn en?

-pokemonkoxx : aku jumpe !

-pokemonkoxx : nak tau kat mane ?!

Aku mula curious dengan dia.Biar betul, kalau ada..aku kena try ni.

Aku pantas menaip.

mellow_: yeke ?! Kat mane weyh ?!

-pokemonkoxx : betul ke kau nak tau

mellow_ : bETOLLAH !

-pokemonkoxx : wowowow rilex gurl

mellow_ : cpt ah babi

-pokemonkoxx : jgn ah menganjing aku !

mellow_ : cpt ah -_-

-pokemonkoxx : Ok aku gitau
-pokemonkoxx : kat jamban ._.

Aku membulatkan mataku.

"SHIT ARGH !!!!!" aku menjerit sekuat nya dibalkoni rumah aku.Dan, aku kena balik dengan makian oleh orang rumah sebelah.Siap baling tin susu F&N kat aku.

"Diam lah ! Orang nak makan pun tak senang !" Tempiknya.

"Sorry makcik ! Sorry !"

Tung !

Duh, Memang nasib aku macam ni eh?kena baling sekali lagi dengan tin susu F&N ._.

"Makcik ! Sakitlah ! Orang tengah stress ni ! Kang saya jerit kat telinga makcik, pekak setahun makcik !" bebel ku.Tapi,apa nak buat.Dia lagi tua so, terpaksa respek orang tua tak sendiri tu.

#sistabah

"Apa ?!!" Kata makcik tu.Aku nampak dia mengambil lagi satu tin susu F&N dan menghayun.Dengan cepat, aku lari masuk kebilik dan menutup pintu balkoni dan langsir.

Fuh,makcik tu memang bahaya ah.Srs aku cakap dia bahaya gila.Daripada kepala aku ni benjol dek dibaling tin susu tu, lebih baik aku duduk atas katil.

Si pokemon tu memang sial ah.Beria di cite kat aku.Last sekali,hambar~

Aku tidak membalas mesejnya.Aku menekan butang 'home' dan menutup handphone ku.Aku rebahkan diriku diatas katil.

I believe I can fly~

Ngorok lu pape roger.

--

"Eh??? Biar betul ?" Soal Myeonji.Dia menyedut air cappuccino ais didepannya.Joosang mengangguk.Matanya masih lagi berair.Gerimis mengundang hoo~

wrong app | jk ✔Where stories live. Discover now