Hi ! Sorry sebab lama tak update.Buat masa ni, author ingat... Author nak berehat dulu.And memandangkan next week author exam so author hiatus untuk seketika.
Jangan risau, wrong app akan di-update seperti biasa jikalau author rajinlah.Tak rajin tu,erm aah...hahaha ! Sorry.
For those who voted this story, thanks a lot.Tak sangka view dah sampai 2k+ hahaha terima kasihlah.Mesti korang pelik an pasaipa dari hujung bulan 4-5 ni author tak update.
Hehe masa tu internet untuk bulan 4 author dah habis.So, bila dah start bulan 5 dah ada.Tapi, author ni suka buat lemak dalam bilik tu yang malas ngat nak beli TopUp.Hehe kedua, author ada masalah personal.
Serious time tu stress habis.Sampai author balik rumah menangis kat dalam bilik.
Urm author bagi ah sikit apa masalah author.
Pasal sekolah and kawan-kawan je.Tu je sebabnya.Tapi author ni kira over thinking perasaan orang tu yang stress tu.Perasaan diri sendiri takde pulak author nak stress.
Bak kata Jungkook dan Myeonji,
"Author ni pelik"
Yeah, tu dua mangkuk hayun tak guna tu kata author pelik.Orang penat-penat perah idea bagi skrip kat dia suruh berlakon, boleh pulak dia mengutuk kita.
Diugut tarik gaji seminggu memberontak ! Dasar couple yang Tak guna ! Seksa aku nak uruskan budak Myeonji dengan Jungkook ni.
Tak boleh dikategorikan sebagai "THE BEST COUPLE IN THE WATTPAD" langsung ! Haktuih betul budak dua ekor tu.Couple² lain lagi bagus dari Jungkook dengan Myeonji ni.
Perangai tak senonoh langsung.Menyesal aku ambik diorang .Huh, pape pun demi readers, tetap jugak author buat.Sakit hati betul tengok diorang sweet² kat luar set.
Dalam set bukan main lagi dramatic nya.Luar set,halah~ malu² kucing.Aku rasa kucing malu pun tak macam diorang.Pijak semut pun tak mati weyh.
Jk : author ! Ape ni buat kontroversi tanpa hal ehwal murid
Mj: hal ehwal murid kepala bana kau
Jk: eh salah eh? Hehe jangan ah marah Myeonji sayang~ alalala bucuk²
CikBiskut: Hey Sudahlah ! Meluat aku tengok korang ni
Okay cukup kita bebel tentang 2 orang budak tu.Berbalik pada topik asal.
Author nak break sementara.Insya-allah habis semua urusan exam, check paper semua.Author update.Hope korang bersabarlah pada ff yang bakal berhabuk ni.
Kenal ivvy tak? Japanese group.Siapa kenal komen-komen ler minat siapa.
Author minat Hiroto.Anda pula?
-Toshiki
-Yuta
-MizkiKalau baru nak kenal, pergi check diorang punya profile.Siapa kenal Hiroto tu, taulah muka dia sama dengan k-idol mana.
Author bagi hint muka Hiroto macam siapa.
Huruf dia bermula dari J berakhir K
Haa..pergilah check kalau nak tau.Yang tau tu, diam-diam xD
YOU ARE READING
wrong app | jk ✔
Randombila kau frust nonggeng pasal berat badan naik seciput, tak semena-mena salah download apps.