Mitu korda?

127 15 1
                                    

Mitu korda Sa oled öelnud, et kõik on korras kui Sa tegelikult nutad?

Mitu korda Sa sisendad endale, et oled Temast üle saanud, kuid tegelikult ei ole.

Mitu korda oled ennast lõikuda tahtnud, kuid Sa ei taha, et keegi arme näeks, seega Sa ei tee endale haiget.

Mitu korda oled endale sisendanud, et Sind ei huvita Tema arvamus, kuid tegelikult Sa tahaksid nii väga teada, mida Ta arvab.

Mitu korda oled Sa õhtuti ennast magama nutnud, kuna Ta tegi Sulle jälle haiget. Ta mõnitas ja sõimas Sind. Kuid Ta ikka veel meeldib Sulle.

Mitu korda Sa oled üritanud enda tuttavaid veenda, et Ta on sinu jaoks kõik. Kuid neid ei huvita see mida Sa ütled. Nad ütlevad, et Ta ei ole Sind väärt ja Ta on Sulle halb.

Mitu korda oled teistele öelnud, et Sa armastad Teda, kuid nad ei usu Sind ja ütlevad Sulle kõigest: "Sa ei tea armastusest midagi." või "Sa ei tea isegi, mis see armastus on!" Ja need sõnad teevad Sulle haiget, sest Sa armastad Teda kogu südamest.

Mitu korda on Sulle öeldud, et Ta on kole, lühike või Ta näeb välja nagu üheksa aastane tatikas, kes ei tea armastuse väärtust. Need sõnad teevad Sulle haiget ja Sa vaidled vastu ja ütled enda arvamuse välja. Kuid kas neid huvitab Sinu arvamus? Kindlasti mitte. Nad arvavad, et nad teevad Sulle head, kuid tegelikult nad lihtsalt piinavad Sind veel rohkem.

Unspoken words//Est, Eng//Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ