See üks crush

123 10 2
                                    

Meil kõigil on see üks crush, keda me kunagi ei unusta. Me arvame, et oleme enda eluga juba ammu edasi liikunud ja Ta ära unustanud. Kuid Ta tuleb meile millegiga koguaeg meelde. Näiteks möödud kohtatest, kus Te koos olite. Kuulad muusikat ja siis tuleb see laul, mis meenutab teda ja juba on sul pisarad silmis. Sa liigud eluga edasi, saad endale uue poiss-sõbra. Teete koos midagi ja jälle meenub Sulle kuidas tegid neid Temaga. Sa arvad, et oled Temast üle saanud, kuid tegelikult ju ei ole. Iga väike detail meenutab Sulle Teda. Ja siis Sa mõtled, kas see oli õige, et Sa Temaga kohtusid või oli see vale. Sa mõtled alateadvuses koguaeg Temale ja Sa ei saa mitte midagi sinna parata, Ta lihtsalt on terve Su elu Sinu peas ja südames. Sa üritad teiste poistega suhet alustada, kuid Sa ei saa. Kõik meenutab Sulle Teda. Sa oled üritanud Teda unustada mitmeid korda, kuid iga pisem detail meenutab Sulle Teda. Sa teeksid kõike, et suudaksid Ta unustada ja eluga edasi liikuda, kuid see lihtsalt ei õnnestu. Sa matad kogu oma vaba aja mõeldes Temale. Kui Sa näed Teda teiste tüdrukutega, siis sul on hetkega pisarad silmis ja Sa jooksed sealt minema, et mitte Tema ees nutma hakkata. Sa tahad olla Tema ees tugev. 

Unspoken words//Est, Eng//Where stories live. Discover now