Ma lähen õhtuti varem voodisse, et ma saaksin Temast pikemalt mõelda. Tegelikult üritan kogu vabaaja seal olla. Ma loen õhtuti meie chatte ja nutan, sest ma ei saa aru miks Ta mulle ühel õhtul lihtsalt haiget tegema hakkas. Mitte füüsiliselt vaid vaimselt. Ta mõnitas ja manipuleeris mind. Kas ma tegin midagi valesti? Ma lihtsalt nutan ja mõtlen, mis ma valesti võisin teha. Ma kujutan ette, et me oleme jälle koos ja me oleme jälle õnnelikud, kuid seda ei juhtu enam.
Tema liigub enda eluga edasi, saab endale uue tüdruk-sõbra ja on jälle õnnelik. Kuid ma ei suuda ühtegi poissi vaadata, rääkimatta nendega suhtlemisest või suhtest. Nad kõik meenutavad mulle Teda.
Ma näen teda kolm korda nädalas, kui ma trenni lähen. Ning ka siis kui ma teda näen kipuvad mulle pisarad silma. Meil on samas kohas, samal ajal trenn ja kui ma minema hakkan karjub ta mu täis nime ja ütleb mulle midagi ilusat. Ja siis a lähen õhtul voodisse ja mõtlen, kas ta mõtles seda üldse tõsiselt või ta lihtsalt mängis mu tunnetega jälle.
Ma kuulan niisama laule ja jälle läheb käima mingi laul, mis meenutab mulle Teda ja siis mul hakkavad iseenesest pisarad alla voolama. Iga laul mida ma kuulan meenutab mulle Teda.
Just siis, kui ma olen suutnud Temast mõtted eemale viia või üritanud eluga edasi minna, tuleb mingi asi ja keerab selle jälle pahupidi, sest see meenutab mulle Teda.
Ma tahaks Talle helistada ja öelda midagi halba, kuid ma ei suuda. Siis kui kõne kutsuma hakkab hakkan ma nutma või ta paneb toru ära. Ja siis ma lihtsalt enam ei helista Talle.
Ma tahaks Talle kirjutada, kuid ma ei saa, sest Ta blokkeeris mu igalpool ära. Ma tahaks Temaga kokku saada, et saada vastuseid ja, et Ta kallistaks mind ja ütleks, et see oli kõigest tobe nali, kuid see ei juhtu. Tema ilmselt naerab, mõeldes mida kõike ma talle ütlesin. Ta loeb meie chatte koos teiste poistega ja naerab. Tema ei tea mida ma tunnen.
Ma tahaks nii väga teada, kas Ta mõtleb minust kasvõi kord nädalas. Ma tahan teada, kas Ta kahetseb, et Ta mulle nii tegi. Ma mõtlen koguaeg, et akki see suhe oli Tal mingi kokkumäng teistega, et Ta saaks tõestada, et teised pole ainsad, kes suhtes on. Kas Ta kõigest mängis mu tunnetega või ma päriselt ka meeldisin Talle?
Ma näen Teda enda igas unenäos ja kui ma ärkan, siis ma nutan kuna ma soovin, et kõik mis seal unenäos juhtub oleks ka päriselt nii. Kuid see ei ole, mitte enam.
Mulle tulevad pisarad silma, kui ma näen Teda teiste tüdrukutega, isegi kui Ta ei ole nendega suhtes. Nemad saavad Temaga rääkida, Teda kallistada ja Temaga käest kinni ringi jalutada. Kuid mina ei saa ja see teeb mulle haiget, rohkem kui miski muu.
Kuid kas Ta on seda väärt? Seda, et ma kulutan enda aega mõeldes Temast, on see seda väärt? Kõik mu ümber räägivad, et unusta Ta ära, Ta ei vääri Sind ja liigu eluga edasi. Kuid proovi ise olla minu asemel ja ma tahaks näha kas Sa suudaksid Ta unustada.
BINABASA MO ANG
Unspoken words//Est, Eng//
PoetryYou make my world worth living in - Djessicajuan Highest rank: 2 in poetry