de ontvoering

617 13 2
                                    

Ik word snacht wakker en ik merd dat ik hellemaal zweet. Ik besluit mijn raam een beetje open te zetten en dan gaa ik weer mijn bed in. Kort daarnaa val ik weer in slaap en krijg ik een droom

Droom

Ik loop door mijn eigen huis en ik hoor ineens gerommel voor mijn huis staat een zwart busje. Als ik de keuken in loop zie ik dat de mannen bezig zijn met mijn kraan. ze hebben naambordjes op ze heten gerard mark en dennis. Dan stapt een van de mannen op en probeert mij te grijpen

Ik schrik wakker. Het busje het busje komt in elke naare droom voor en de mannen dit moet wat betekenen. Het raam staat iets verder open. Het zal vast wel open gewaaid zijn. Ik stap op en wil naar mijn raam lopen. Maar dan gebeurd er iets wat ik niet had verwacht. Mijn voeten worden beetgepakt en ik val. Ik wil gillen maar dan komt er iemand aan met een doek. Ik probeer te slaan maar dan komt de derde helpen om mij vast te houden. Ik voel hoe ik een zak over mij hee krijg en er touw om mijn handen word gebonden. Even later voel ik dat ik in een busje zit en dat we ergens heen rijden. Het zwarte busje bedenk ik me ineens. En dan ineens vraag ik me af hoe ze zijn binnengekomen in mijn slaapkamer. Natuurlijk ik weet het door mijn raam. Als ik hier uit ben slaap ik nooit meer met mijn raam open hoe heet het ook is. Nu denk ik ineens aan mijn ouders. Hoe zouden zij het vinden als ze hooren dat hun dochter is ontvoerd. En mijn vrienden. Die zouden er denk ik wel echt kapot om zijn. Ik begin zachtjes te snikken en te bedenken wat ik ooit heb fout gedaan. En waarom ik hier zit in diet busje ik wil hier weg en zo snel mogelijk.

Ontvoerd (Completed)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu