de volgende dag

285 5 0
                                    

Piep piep piep piep. Het mooiste geluid ever ( voel de sarcasme )
Ik word wakker en ik realiseer me nu dat dit de laatste schooldag is en dat het dan zomervakantie is. Ik pak als eerst mijn tellefoon en zet wat muziek op om wakker te worden. Dan loop ik naar beneden en ik zie dat de wapens nog op tafel liggen. Ik pak ze weer beet en denk er over naa wat ik er mee gaa doen. Ik wil eigenlijk mijn eigen missie maken en die missie heet: gerard en mark dood knallen. Met die gedachten heb ik eigenlijk geen honger meer dus ik loop meteen naar de douch. Als ik klaar ben in de badkamer loop ik naar me kledingkast en trek wat kleding aan. Dan wil ik naar me fiets lopen maar als ik kijk.... zie ik hem ineens niet meer staan. Op de plek waar die staat ligt een foto van mijn vader die nu ook is vermoord. Ik ben nu echt woest kwaad ik wil ze nu stuk voor stuk levend laten begraven ov verbranden of aan een strop ophangen. Ik loop naar binnen en begin te huilen. Waarom waarom. Wat het ik ooit misdaan op deze wereld. Waarom moeten ze mij nou weer hebben. Even later zie ik dat emma voor mijn huis staat. Heeey nien wat is er. Oh niks ik had gewoon wat stof in mijn oog haha ( ik gaa natuurlijk niet zeggen wat er net is gebeurd )
Oh haha kan gebeuren.
Oh eh mijn fiets is trouwens kwijt kan ik bij jou achterop.
Ja hoor tuurlijk.
Als we op school zijn aangekomen zie ik dat alles heel druk is. Tuurlijk want het is de laatste dag. Ik loop naar de boeken inlever dingens en daarnaa naar mijn kluisje om de troep daar nog even weg te halen. Als we daar mee klaar zijn gaan we weer naar huis. Ik wens emma nog even een fijne vakantie en dan loop ik naar binnen. Ik heb echt trek maar als ik in de kastjes kijk zie ik dat er geen eten meer ligt. Bah dan moet ik maar naar de supermarkt. Ik wil naar me fiets lopen maar die heb ik natuurlijk niet. Dan heriner ike dat ik boven op mijn kamer nog een pennhboard heb. Ik ren de trap op om hem te pakkem en zo rij ik naar de supermarkt toe.

Ontvoerd (Completed)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu