weer naar school

440 11 0
                                    

Ik en emma worden wakker Door de wekker.ik loop naar de douch en pak wat kleding van emma. Ik wil naa school even naar mijn huis gaan om wat kleren en spullen op te halen. Ik kijk naar de wallen onder me oogen en ik zie dat ik er best slecht uit zie. Ik roep naar emma om te vragen of ik haar make-up mag gebruiken. Van emma mag het gelukkig. Als eerst begin ik met wat foundatian op mijn bleke huid te doen dan volgt de concealer en als de finish in touch een laagje mascara gewoon lekker basic. Ik doe mijn haar in een strakke staart en ik trek de kleren van emma aan. Het is een simpele skinny jeans met een grijs driekwarts mouw shirt. En als asociares een ketting en knopjes. Ik pak een tas van emma doe er wat eten in en wacht tot dat emma aankopt lopen. Naa enkele minuten loopt emma naar beneden en zegt dat we kunnen gaan. Ik spring bij emma achterop en naa 45 minuten fietsen zijn we bij school. De vriendengroep komt op me af om te vragen waar ik gister was. Ik antwoord dat ik ziek was. Al snel hoor ik de bel en loop ik naar nederlands. De uuren vliegen voorbij en al gauw is heel de dag voorbij. Ik spring weer bij emma achterop en we rijdn naar mijn huis. Ik zue dat ik de deur niet meer had afgesloten en dat mijn raam nog steeds open staat. Ik loop samem met emma naar binnen. Ik ben eigenlijk heel bang maar toch loop ik naar binnen. Ik loop samen met emma naar mijn kamer. Als eerst kijk ik of er wat inder mijn bed ligt. Gelukkig ligt er niemand maar er ligt wel een briefje op de tafel ik open het en het is van.......


Dit was weer een hoofstuk ik hoop dat jullie het leuk vonden

Ontvoerd (Completed)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu