de afspraak

315 6 0
                                    

Het is 15:00 en ik ben klaar met school. Ik heb straks met gerard dennis en mark afgesproken bij de brug. Voordat ik gaa wil ik nog even achter mijn laptop. Ik gaa naar de site van de politie ik twijfel of ik de politie een e-mail zou stuuren. Ik doe het niet en loop weer naar beneden toe ik pak mijn telefoon en beantwoord mijn appjes. Niet veel later is het 15:20 en is het tijd om te gaan ik pak me jas en ik gaa ik weg. Naa 10 minuten ben ik bij de brug aan gekomen ik ziedat er nog niemand staat. Als er over 5 minuten niemand is gaa ik weg. De tijd lijkt zo langzaam te gaan ik heb echt het gevoel dat ik hier al 3 uur staa te wachten maar het is pas 2 minuten. Naa 5 minuten is er nog steeds niemand dus ik besluit weg te gaan net als ik wil weg lopen komt er een zwart busje aan rijden. Ik kijk of er een van de mannen in zit maar dat is niet zo. Ik loop rustig naar huis. Wanneer ik thuis ben zie ik dat ik heel appjes van dennis heb bimnen gekregen. Ik beantwoord ze straks wel ik gaa eerst douchen. Ik loop naar mijn kamer om mijn kleding te pakken. Dan loop ik terug naar de badkamer om te douchen. Als ik daar klaar ben gaa ik nog even tv kijken. Dan kom ik er achter dat ik dennis nog moet terug appen. Ik zoek mijn tellefoon en open mijn app en dan zie ik.....

Ontvoerd (Completed)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu