ontsnapt

609 14 0
                                    

Ik blijf maar denken aan waarom ik hier zit en wat ik ooit heb fout gedaan. Ik denk aan mijn vrienden mijn ouders en aan de mannen. Zouden ze echt gerard mark en dennis heten. Ik hoor dat het busje stopt en dat de mannen uit stappen. Even later hoor ik niks meer en besef ik dat ik hier alleen zit. Ik probeer los te komen maar dat lukt niet. Ik voel dat ik tegen wat scherps aan zit. Ik gaa er met mijn touw over heen en al snel is het touw los. Ik trek de zak weg over mijn hoofd en kijk waar ik ben. Ik staa met het busje op een terein. Ik hoor niemand dus ik ben een plan aan het voorbereiden om te ontsnappen. Ik zie dat er een raam open staat in het busje dus ik besluit er uit te klimmen. Ik klim uit het raam en ik begin te rennen. Ik heb geen idee waar ik ben en waar ik naar toe ren maar ik blijf rennen. Niet veel later hoor ik een van de mannen schreeuwen dat ik weg ben. Ik ren door een bos heen. Dan zie ik een onbewoond huisje waar ik naar binnengaa. Al gauw merk ik dat hier iets niet klopt. Ik zie bloedspooren en stukken haar die vastgeplakt zitten aan de muur. Ik loop verder het huis in en daar zie ik de schrik van mijn leven er ligt daar een dood meisje. Ik zie de mannen langs het raam rennen van het huisje dus ik buk zo snel als ik kan. Volgens mij ben ik gezien want ik hoor een man zeggen kijk daar is ze. Al gauw hoor ik binnen voetstappen dus ik ren de trap op naar boven. Op de zolder aan gekomen gaa ik achter een hele grote beer zitten. Dan zie ik ineens een tellefoon liggen die ik pak. Maar dan herken ik de tellefoon hij is van.....






Heeey dit was weer een niew deel ik hoop dat het een beetje leuk was

Ontvoerd (Completed)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu