het appje

292 8 0
                                    

Ik open me gesprek met dennis en dan zie ik een foto van mijn moeder. Ik zie dat zij is vermoord ik ben nu echt woest. Ook al heeft ze nooit echt veel om mij gegeven ze is en blijft mijn moeder. Ik app snel dennis en ik zeg dat ik wraak gaa nemen. Dennis zegt natuurlijk weer dat het te gevaarlijk is maar ik ben echt woest. Ik loop woedend naar boven en ik gaa slapen. Die nacht heb ik een hele raare droom.

Droom

Het is avond en ik loop alleen door het park. Wanneer ik thuis kom zit mijn moeder op de bank en zegt ze dat ze me wat moet vertellen. Ze zegt dat ze een crimineel is maar dat ze dat eigenlijk niet wil zijn. Ik vraag waarom doe je het dan. Ze antwoord dat ze het voor mij doet. Dan wilt ze ineens een geheim vertellen ze verteld me dat als ze dood is dat er wapens liggen in haar kledingkast. In haar kast zit een geheim luik waar wapens inliggen. Als mijn moeder me dit heeft verteld geeft ze een knuffel en begint ze te huilen en zeggen dat ze van me houd.

Ik schrik wakker uit mijn droom en denk ineens aan de kast van mijn ouders. Ik stap uit bed en besluit toch maar even te kijken in haar kast straks is het waar. Eerst twijfel ik nog even of ik echt zal kijken. Ik zoek mijn tellefoon om als zaklamp te gebruiken. Ik heb me tellefoon en zeg de zaklamp aan. Wanneer ik de licht knop heb gevonden loop ik richting de kamer van mijn ouders. Ik loop naar binnen en kijk in de kast van hun. Ik zoek en vind.....

Ontvoerd (Completed)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu