six months later

130 4 0
                                    

Ik en candy wonen in een appartementje best gek want we zijn hellemaal niet oud we zijn pas 18 best gek dat ik in zo'n korte tijd in amerika woon. Ik had dit ook nooit verwacht. Ik heb inmiddels de polietie gebeld en informatie gegeven. Ook heb ik nu een greencard (dat is een bewijs dat je in Amerika mag zijn ) ik verwacht ook gewoon niet dat ik en candy nu beste vriendinnen zijn. Vroeger liep ik altijd met emma en nu Loop ik altijd overal met candy, en gek genoeg vind ik het met haar veel leuker. NIENNN!!! ik schrik op uit me gedachten. JAAAHHH!! Roep ik terug.
We moeten boodschappen halen gaa je mee???, nee sorry zeg ik. Oké tot zo moet ik nog wat voor je meenemen??? Nee hoor tot zo. BAF!!! de deur is dicht. Ik loop richting de bank en ik pak mijn laptop ik zie dat ik heeel veel berichten de afgelopen tijd heb gehad. Maar als ik verder scrol........ Ik zie dat ik een bericht hem van mark. Ik schrik me dood en ik vraag me van alles af. Wat? Hoe? Waarom? Hoe komt hij aan mijn mail adres? Wat is hier aan de hand? Er blijven maar vragen in me opkomen.
Ik hoop dat candy zo snel mogelijk terug is want ik ben bang. Ik dacht veilig te zijn maar nu. Ik besluit de mail te openen en te lezen.

Haaai candy.

Ik hoorde dat je ergens in amerika zit. We weten niet waar maar dat komt nog wel. We kunnen namelijk zo je adres vinden via onze hacker. Ja je hoort het goed we hebben een hacker is ons team en zijn naam is John. We kunnen zo je adres traceren. We zitten nu al in amerika en de politie waarschuwen heeft echt geen zin.

Groetjes mark

Ontvoerd (Completed)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu