Final~~~~~ထိုေန႔က စပီး Park Chanyeol တေယာက္ ပံုစံ ေတြ အကုန္ ေျပာင္းလဲ သြားခဲ့သည္။..
Baek ျဖစ္ေစခ်င္ေသာ ပံုကို ျပန္လုပ္ေပးခဲ့တာမို႔ company ရွိ လူအမ်ားၾကား အဆင္သိပ္မေျပလွ..
Yeol အေဒၚက ေျပာတာေတာင္ ရတယ္ဆိုေသာ တခြန္းနဲ႔ အျပတ္အသတ္ ပယ္ခ် ခဲ့သည္။....ဒီေန႔လဲ ထို အျပင္အဆင္ နဲ႔ company ေရာက္ခဲ့ၿပီး အလုပ္ေတြထဲ ႏွစ္ေနတုန္း....
တီ..တီ..
Yeol : ဟဲလို.. Park Chanyeol ပါ...
Man : ဒယ္ခၽြန္း စက္ရံုကပါ...
သဲလြန္စ တခု ေတြ႕လို႔ပါ...Yeol : ဘာမ်ားလဲ။....
Man : ကၽြန္ေတာ္တို႔ စက္ရံု က ဆိုင္ေတြ ကို ကုန္ပစၥည္းေတြ လာခ်ပီး စက္ရံု အက်ႌ ဝတ္ထားတဲ့ ဝန္ထမ္းေတြကပဲ ျပန္ပီး ခု ျပသနာ တက္ေနတဲ့ အက်ႌ ေတြနဲ႔ လာလဲ သြားတယ္တဲ့....
Yeol : ဘယ္တုန္းက အ့လို ခ်ပီးသား ပစၥည္းေတြကို ျပန္လဲ ဖူးလို႔လဲ။...
ကၽြန္ေတာ္ လာတုန္းက အ့ဒီ ကိစ ဘာလို႔ မေျပာတာလဲ။...Man : သူတို႔ ျပန္လဲတာ စက္ရံု ရဲ႕ ေစ်းကြက္ ျဖန္႔ရာ အဓိက ဆိုင္ႀကီးကိုပါ.. က်န္တာက အခြဲေတြ ဆိုေတာ့ သူ႔ ဆီ ကတဆင့္ သြားတာ .
အ့ဒီ က တာဝန္ခံ က MD လာတုန္းက အလုပ္မလာဘူး. ခု မွ ျပန္လာတာ..Yeol : arraso. Jungmin hyung ကို လႊတ္လိုက္မယ္. ေသခ်ာ အစီရင္ခံစာ ေရးၿပီး တင္ေပးပါ...
Man : Nae...
ဖုန္းခ်ၿပီးေတာ့ Yeol လက္တို႔က တေနရာဆီ သို႔..
Yeol : Hyung....................
ကိစၥ ေတြရဲ႕ အဆံုးသတ္က Mira...
Yeol company ကို ရွယ္ယာ မက် က်ေအာင္ လုပ္ပီး သူမ က ဝင္ကယ္တင္ ပီး Yeol ကိုပါ အပိုင္သိမ္းရန္ ၾကံစည္ခဲ့တာပင္....
သူမ ႏႈတ္ပိတ္ ခိုင္းခဲ့ေသာ ဆိုင္တာဝန္ခံ က ေသေဘးမွ လြတ္ေျမာက္ လာၿပီး လာ ဝန္ခံ ခဲ့ ျခင္းေၾကာင့္ ခုလို အျဖစ္မွန္ေတြ ေပၚေပါက္ လာရျခင္းပင္..
Baek omma ကို ပင္ ျပန္ေပးဆြဲ ရန္ ႀကိဳးစားခဲ့ေပမဲ့ လက္ဦးမႈ့ ရယူႏိုင္ ခဲ့ ၍ သာေတာ္ ေတာ့သည္။.....ခုေတာ့ သူမ က ေလးဘက္ေလးတန္ ကာရန္ မႈ့ မ်ားၾကား မတြန္းလွန္ႏိုင္ေတာ့ေပ.......