Come to me.. Baek..

5.2K 530 19
                                    

Ep 9....



Yeol : မသြားနဲ႔... မသြားပါနဲ႔... ကိုယ့္အနားက...

Yeol ေျပာပီး Baek ပခံုးေလး ေပၚသို႔ ေခါင္းငိုက္စိုက္က်သြားေတာ့သည္။..

Baek : MD. သတိထားပါအံုး...

Baek လဲ စိုးရိမ္ေနတာေၾကာင့္ ပန္းျခံ ေလးထဲက ခံုတန္းေလးဆီ သူ႔ကို ခန ထားခဲ့ပီး ေဆးဆိုင္မွာ ေဆးအေျပးဝယ္ရသည္။.. အိမ္ေခၚသြားရင္ omma နဲ႔ ျပသနာတက္ရမွာမို႔ ဒီေနရာက အဆင္အေျပဆံုးပါပဲ.....

Baek ျပန္လာပီး သူ႔ ကိုယ္ေလးကို ေဆးလိမ္းေပးဖို႔ ကိုင္လိုက္ေတာ့မွ...

Baek : ကိုယ္ေတ ပူလာတာပဲ။ အနာေၾကာင့္ ထင္တယ္....

Baek Yeol ေခါင္းေလးကို သူမ ေပါင္ေပၚ တင္လိုက္ပီး အနာေနရာကို ေဆးလိမ္းေပးလိုက္ေတာ့ Yeol တြန္႔ခနဲ တခ်က္ျဖစ္သြားပီး သတိျပန္ရလာသည္။....

Baek : သက္သာရဲ႕လားဟင္. ကိုယ္ေတလဲ ပူေနတယ္.. ဘာလို႔ ကိုယ့္ ကိုယ္ ဂရုမစိုက္တာလဲ။...

Yeol : မသြားနဲ႔ေနာ္.. ကိုယ့္အနားက...

Baek : အင္း.. မသြားပါဘူး. ခုေတာ့ ေဆးအရင္ေသာက္ၾကစို႔.. ထ..

Yeol : ဟင့္အင္း. ဒီတိုင္းေလး ေနခ်င္တယ္...

Baek : ေဆး ဘယ္လို ေသာက္မွာလဲ. အ့ ဆို..

Yeol : ေနာက္မွေသာက္မယ္. အရင္ဆံုး ကိုယ့္ နား မွာပဲ ေနေတာ့ပါမယ္လို႔ ေျပာ....

Baek : အင္းဆို.. မသြားဘူး.. ႏွင္လႊတ္ေတာင္ မသြားဘူး.. ရပလား...

Yeol : ပီးေရာ.. ေဆးေသာက္မယ္...

Yeol ေဆးေသာက္ပီးေတာ့ Baek က Yeol လက္ေမာင္းက ဒဏ္ရာ ကို ၾကည့္ပီး..

Baek : ရရဲ႕လား.... လက္က

Yeol : ရတယ္.. ခု ကိုယ္နားမွာ Baek ရွိေနပီဆိုေတာ့ ဘာမွ မလိုေတာ့ဘူး...

Baek : အေျပာ သိပ္ေကာင္းတယ္.. ည မိုးခ်ဳပ္ေနပီ. ျပန္ေတာ့ေလ...

Yeol : မျပန္ခ်င္ေသးဘူး... မခြဲခ်င္ေသးဘူး..

Baek : မနက္က် ရံုးမွာ ေတြ႕ရမွာပဲကို..

Yeol : ရံုး ျပန္တက္မွာလား..

Baek : ထြက္စာ လက္မခံရေသးဘူး မလား..

Yeol : ဒါေပါ့. No ပါ..

My Black LadyWhere stories live. Discover now