I just love Curly Park

4.1K 380 15
                                    

Ep...12

Baek : ရွင္ ဘယ္သူလဲ။..

Yeol : ဟင္. Baek ကိုယ့္ကို မမွတ္မိေတာ့ ဘူးလားဟင္.. ကိုယ္ေလ Park Chanyeol ေလ...

Baek : Park Chanyeol ?? Park ေကာက္ေကြး နဲ႔ နာမည္တူတယ္။ ရုပ္ေတာ့ တျခားဆီ...

Baek ေျပာေနရင္း အခန္းဝ က Omma ကို ျမင္ေတာ့...

Baek : Omma...

Baek mom : သမီးေလး သတိရလာပီလား. ကံေကာင္းလို႔ ေပါ့.

Yeol Baek တို႔ သားအမိ ေတြ႕ဆံုေနရာကေန အသာေလး ထြက္လာခဲ့သည္။..
ဘာလို႔လဲ။ ဘာလို႔ Baek က သူ႔ကိုက် မမွတ္မိရတာလဲ။ Park ေကာက္ေကြးဆိုေသာ သူ႔အရင္ က ပံုရိပ္ကို က် မွတ္မိေနရတာလဲ။.....

Baek : Omma. ခုန က လူက ဘယ္သူလဲ။ ဘာလို႔ Baek နားေရာက္ေနရတာလဲ။..
ပီးေတာ့ Park ေကာက္ေကြးေကာဟင္.. သမီး ကို ခြင့္လႊတ္ပါ. Omma ရယ္. သမီး သူနဲ႔ မခြဲႏိုင္ဘူး။ ခုလဲ သူေစာင့္ေနတုန္း လား မသိ.. သမီး သြားေတြ႕ ရမယ္..

Baek mom : သမီးေလး ဘာမွမမွတ္မိေတာ့ ဘူးလား.. ဘာဆို ဘာမွ မသိေတာ့ ဘူးလားဟင္.. ခုန က ေကာင္ေလး ကိုေကာ သိလား..

Baek : ဟင့္အင္း.. သူ႔ ကို ၾကည့္လိုက္ရင္ ကမ္းစပ္နား လိုလို ေနရာ နဲ႔ တြဲပီး ေတြ႕သလိုလို. မႈန္ဝါးဝါး နဲ႔ အားစိုက္ပီး စဥ္းစားလိုက္ရင္ ေခါင္းေတ ကိုက္ လာေကာ....

Baek mom : ဟင္း......

ဆရာဝန္ က ေသခ်ာ စစ္ေဆးေပးပီးတဲ့ အခါမွာေတာ့...

Doctor : သူ အတိတ္မေမ့ခင္က အေၾကာင္းအရာေတကို ပဲ ျပန္မွတ္မိသြားတာ.. အတိတ္ေမ့ေနစဥ္ ေနထိုင္ ခဲ့တာေတြကို သတိမရေတာ့ဘူး။ ျပန္ေတာ့ မွတ္မိ လာေတာ့မွာပါ.. ၾကားထဲက အကန္႔ေလး တခုပဲ က်န္ေတာ့တာ.. သူ သတိျပန္ရေစဖို႔ အရင္သြားေနၾက ေနရာေလးေတ ျပန္သြားပီး အစ ေဖာ္ေပးၾကည့္ပါ.. အုပ္ထိန္းသူ တို႔က အလံုးစံု မွတ္မိ ေစခ်င္တာလားေတာ့ မေျပာတတ္ေပမဲ့ အ့လိုဆို သူ ပိုပင္ပန္း လိမ့္မယ္။ မတူညီ တဲ့ စရိုက္ ၂ခု ထဲ သူ ေနထိုင္ ခဲ့ရလို႔ အားလံုးမွတ္မိ ရင္ ရုတ္တရက္ အဆင္မေျပေလာက္ဘူး... အဆင္ေျပရင္ နက္ဖန္ ေဆးရံု ဆင္း လို႔ ရပါပီ။..

ဆရာဝန္ ရဲ႕ ရွင္းျပမႈ့ေတြ အပီးမွာ Yeol ေကာ Baek omma ပါ ဆြံ႕အ ေနမိသည္။

My Black LadyWhere stories live. Discover now