"Φέραμε και παρεα. " λεει και κλεινει το ματι ο Βασίλης"Είμαι η Εύη " λεει και του δινει τα χερια της.
"Χάρηκα " της λεει χαμογελαστός.
Η Εύη κανει στην άκρη και απο πισω εμφανίζομαι εγώ.
Και τότε το βλέμμα μας διασταυρώνονται...
"Γεια" λέω ντροπαλά
Αχ πως έτσι ξαφνικά με έπιασαν οι ντροπές μου;
"Γειά σου" μου λεει με έγνοια στα μέλια μάτια του.
Κοιταχτήκαμε βαθιά στα μάτια και διέκρινα ενα ηλεκτρισμό στο βλεμμα του. Η σύνδεση ηταν τοσο βαθιά όπου τραβηξα τα μάτια μου και κοίταξα το πάτωμα.
Οι άλλοι δεν είχαν καταλάβει τίποτα και αμέριμνοι περασαν το κατώφλι του σπιτιού και μπήκαν στη ψυχή του πάρτυ.
Εμεινα τελευταία στη σειρά και καθώς περνούσα την πόρτα ο Θοδωρής με ακούμπησε απαλά στο μπράτσο.
"Είσαι καλα; " ψιθυρίζει
"Προσπαθώ" απαντάω και προσπαθώ να αποφύγω τη ματιά του.
Μπαίνω μεσα στο παρτυ και προσπαθώ να βρω την Εύη.
Υπήρχαν δεκάδες έφηβοι παντού οπου χόρευαν στους ρυθμούς της μουσικής.
Καθώς δεν μπορούσα με τη ματιά μου να εντοπίσω την Εύη αρχισα να περιπλανιέμαι στο αχανές σπίτι.
Τελικά βρήκα την κουζίνα και μπήκα μεσα. Βρήκα πολλα παιδια να ανατροφοδοτούνται σε ποτα.Πάντα ήμουν λατρης του ποτού αλλα του έδειχνα σεβασμό. Ποτέ δεν είχα ξεφύγει απο τα όρια που είχα ορίσει, το πολυ εφτά ποτήρια.
Γεμίζω το ποτήρι μου με βότκα και την αραιώνω με λίγο πορτοκάλι.
Πίνω μια γουλιά και αμέσως αισθάνομαι καλύτερα.
"Ήρεμα μικρή" μου λεει μια αντρικη φωνή και γυρίζω το κεφαλι μου.
Ηταν ο Γιώργος. Τα μπλε ματια του γυάλιζαν απο ενθουσιασμό και τρυφερότητα.
"Το σηκώνω το ποτό" του απαντάω χαλαρά
"Μακάρι. Πρόσεχε όμως" χαμογελάει πλατια και τοτε προσέχω την ολολευκη οδοντοστοιχία του
"Μην ανήσυχης! " τον καθησυχάζω και φεύγω απο κοντα του.
Κατευθύνομαι στο σαλονι και βρίσκω εναν καναπέ. Όμως ο Γιώργος δεν θα τα παρατούσε τόσο εύκολα. Ήρθε κατέυθυαν και κάθισε δίπλα μου στον καναπέ.
ESTÁS LEYENDO
BrOKen (greek book)
Romance"Το πιάνο ήταν ο σωτήρας της στις δύσκολες στιγμές. Μετά όμως από την κρίση που πέρασε το διέλυσε. Κομμάτιασε κάθε πλήκτρο, ώστε ο ήχος να βγαίνει σαν βοή. Μπορεί να ναι επικίνδυνη και για τον εαυτό της." πρόσθεσε ο γιατρός με σοβαρό ύφος καθαρίζον...