Annem sabah keyfi yapmak için kahvesini hazırlamaya mutfağa gitmişti. Bende banyoya cıkıp, aynanın karşısında, okula gitmeden güzel bir saç modeli yapıp yapmamak arasında gidip gelirken telefonumun
titrediğini hissettim. Arayan Katy 'di. Telefonu açıp cevap verdim.
'Söyle bakalım... Bugün seni çıldırtıp beni okulun ilk gününden aramanı sağlayan dedikodu nedir?'
Katy heyecanla söze başladı:
'Bil bakalım okula kim kaydını yaptırmak için geldi?'dedi soluk soluğa.
'Bilmem kim?' dedim umursamaz bir tavır sergileyerek.
'Eski sevgilin Jhames West. İnanmayacaksın ama çok değişmiş. Kendini beğenmiş tavırlarla okuldaki
bütün kızları üstüne çekmeyi başardı. Kızlar onu yicekmiş gibi...'
Katy lafını bitirmeden:
'Katy gerçekten umrumda değil.Jhames i yicek kızlarada söyle , Jhamesin tadı biraz değil baya bi acıdır. Bence kızlar kaçış yolu varken X'ten (Jhames'e taktığımız takma harftir. Adını pek anmayı sevmeyiz.) kaçsınlar.' diye söze atıldım.İkimizde kahkahamızla ortalığı inletmiştik.Biraz daha sohbet ettikten sonra okulda görüşmek üzere sözleştik.
Okulun ilk günü olduğundan daha bi özenle saçımı düzleştirdim ve saçımın aralarına küçük örgüler attım.
Hafifçe kirpiklerime rimel ve biraz da yanağıma allık sürdüm...Aynadaki görüntüm hiçte fena değildi. Okul
kıyafetimde geçen seneye göre vücuduma daha da tam oturmuştu.Vücut hatlarımın geliştiğini görebiliyordum...
Buna ergenlik diyorlar galiba. İçimdeki sesle konuşmayı ve aynadaki görüntüme hayran bakışlar sergilemeyi bırakıp okul çantamı sırtıma geçirdim ve merdivenlerden aşağı indim. Annem kahvesini televizyon karşısında yudumlarken hemen söze atıldım.
'Anne' Annem bana döndü. 'Sence nasıl görünüyorum?' Etrafımda döndüm ve anneme güzel bi gülüş attım.
Annem : 'Vay canına okuldaki erkekleri kendine hayran mı bırakmak istiyorsun sen ?' dedi gülümseyerek. Devam
etti: 'Yoksa kızları sana karşı gıcık etmeye mi?'
İkimizde karşılıklı bi kahkaha patlattıktan sonra annem yanıma geldi. Sevgi dolu öpücükleri ile beni
şımarttıktan sonra evin kapısından çıkıp okul yolunu tutmaya başladım.
Annem gerçekten eski haline dönmeye başlamış mıydı? Babamı ve ablamı aklına takmaktan vaz mı
geçmişti ? Bu hareketleri bunu gösteriyordu. Umarım annemin çabaları boşuna gitmez. Bizimde umutlarımız...