Alleen..

246 14 0
                                    

Pov Daan

Ik kijk hoe ze samen aan het praten zijn. Ik heb toch duidelijk gemaakt aan Koen dat ie haar met rust moest laten..? Ik moet met Lisa praten. Als ik weg wil lopen pakt iemand me arm vast, het is Roxy. 'hey mopp luister ik dacht dat het leuk zou worden toen Rein me belde dat jullie in de buu-' verder komt ze niet. "Wacht ? Rein? Heeft Rein je gebeld dat we hier waren dat je hier moest heen komen?!" Ze knikt en kijkt me onbegrijpend aan. 'Is dat een probleee-' weer komt ze niet verder. Ik ren langs d'r op zoek naar Rein. Als ik hem zie staan met Fleur voel ik alle woede door me lichaam. Ik ren vol op hem af en duw hem op de grond. "Zielig zielig mannetje dat je bent alleen maar aan jezelf denken" ik geef een harde klap in zijn gezicht.

Pov Lisa

Ik sta wat in mijn tent, het liefst wil ik naar huis... Opeens hoor ik geschreeuw ik ren naar buiten samen met Fleur naar de plek waar het geschreeuw vandaan komt. Zodra Fleur en ik er aan komen zien we Daan los slaan op rein zijn gezicht. 'DOE NORMAAL' schreeuwt Fleur die Daan van Rein af trekt. 'Jij !' Daan wijst boos naar Fleur. "Jullie samen zijn vies man, Lisa en mij tegen elkaar op stoken door mijn ex te bellen!!!' Hij geeft rein een trap na. Fleur kijkt bang naar mij. 'Lisa luister het was voor het toernooi' zegt Fleur. " is het serieus zo ? Wilde jullie dat het uit ging tussen ons?" Teleurgesteld schud ik mijn hoofd en verdwijn uit de menigte mensen. Wat moet ik nu?

Soccer love { Daan Zwierink }Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu