date.

1.4K 85 1
                                    

pov Lisa.

'Kom we moeten opschieten LISAAA' schreeuwt fleur. "ik wil nieeee" ze trekt me de tent uit. 'Jawel jr bent verlieeeefd op daaaan' begint ze te zingen. ik geef der een zet. "doe normaal iedereen kan het horen" ze begint te lachen en haalt der wenkbrauwen op. "nee ik bedoel niet dat ik daan wel leuk vind ach denk wat je wil denken" ze haalt der wenkbrauwen weer op. lachend lopen we naar de jongens. daan en rein staan al voor de tent. me ogen glijden langs rein naar daan. hij ziet er prachtig uit.  'jullie zien er prachtig uit' zegt daan. 'weet ik' zeggen rein en fleur tegelijkertijd. ze beginnen hard te lachen.  ik kijk fleur arrogant aan en begin dan ook te lachen. 'kom je' zegt daan die zijn hand uitsteekt. "ik hoef je handje niet vast te houden hoor" hij trekt gelijk zijn hand terug. fleur knijpt in mijn rug. 'lisa hijxwilde je hand pakken kap met dit' verluisterd ze en gaat weer naast rein lopen. daan is een player hij denkt dat ie iedereen kan krijgen nou mooi niet.  we stoppen voor een deel van het bos waar een groot bord staat. 'verboden toegang' Ik kijk van het bord naar de rest. 'Jongens ik vond deze boswandeling echt super maar zullen we anders terug gaan? en wat gaan drinken?' zegt Fleur met een trilling in haar stem. rein slaat een arm om haar heen. 'ik ben het met fleur eens' voegt ie eraan toe. "ik niet alsof hier iets kan gebeuren" - 'lisa we gaan terug' zegt daan. "sorry maar jij bepaald niet wat ik doe" ik wil door lopen maar word tegen gehouden door fleur. 'nee maar ik wel klaar Lisa' ik ruk me los en loop door.

Soccer love { Daan Zwierink }Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu