pov roxy.
ik zie daan met een meisje op een bankje zitten. is dat zijn vriendin? ik loop op ze af. daan staat ook op. ik trek hem in een knuffel. "WAT HEB IK JOU GEMIST" HIJkijkt me verbaasd aan. 'Wat doe jij hier?' zegt hij met een grote glimlach op zijn gezicht. "Kijken bij mijn favoriete jongen" het andere meisje komt naast Daan staan. 'ik laat jullie wel uh even alleen..' ze loopt weg. ' uhm ik komzo terug' daan rent der achter na.
pov Lisa.
blijkbaar besta ik niet meer en heeft daan het erg gezellig met haar. "uh ik laat jullie wel even alleen" ik loop richting mijn tent maar een arm houd me tegen. ' lisa waarom ga je nou weg?' ik herken de stem uit duizenden. " ze mag me niet zo hebben jullie even tijd alleen blijkbaar zien jullie elkaar erg zitten'" ik ruk me los en ga me tent in en rits hem dicht.
pov daan.
ik wil nog wat zeggen maar de tent is al weer dicht. ik looop terug naar het bankje waar roxy op zit ik ga naast haar zitten en we beginnen te praten. opeens drukt ze haar lippen op de mijne. meteen duw ik haar van me af. ik zie fleur recht voor ons staan die haar hoofd schud en weg loopt. "ik heb een vriendin waar ik genoeg van hou sorry" ik ren achter fleur aan. ik zie haar bijna bij der tent zijn en trek haar mee achter een boom . 'ga je mij soms ook zoenen?' ik schud hevig mijn hoofd. "Nee ik duwde der meteen weg echt fleur je moet me geloven" ze haalt der wenkbrauw op en rolt der ogen. "Ik meen het !" ze prikt in me borst. ' je gaat dit Lisa vertellen voor het toernooi begint, anders doe ik het!' zegt fleur die langs me heen loopt wat moet ik nou..