Pov Lisa.
Ik neem een slok water en doe mijn haar in een staart. Ik ren het veld in. We moeten voor het eerst tegen jongens van onze eigen club. Maar dat betekend niet dat ze beter zijn. De scheidsrechter fluit af. Ik krijg de bal in mijn voeten gespeeld. Ik loop een blonde jongen voorbij en geef een lange paas naar Fleur. De scheidsrechter fluit om het pauze signaal. Het staat 2-2. Ze zijn best goed maar wij kunnen dit winnen. Ik ren met de bal op het goal af. Een blonde jongen trapt me na. Ik val vol onderuit. De pijn schiet door mijn hele lichaam heen. Dan voel ik wat kouds op mijn been. 'Gaat het?' Zegt de blonde jongen die zijn hand uit steekt. Ik sta zelf op en draai me om. "Wat een vieze na trap!" Geirriteerd pak ik de bal en leg hem op de penalty stip. De scheids geeft een signaal dat ik mag. Ik neem een aanloop en buig iets met me lichaam boven de bal. 'Goal!'
-------------------------
Samen met mijn team lopen we de kantine in. Het jongens team zit er al. 'Komen jullie bij ons zitten?' Zegt Mark. We pakken stoelen en schuiven bij hun aan tafel. Ik zit naast Daan de jongen die me zo vies onderuit trapte. Iedereen vind hem zo geweldig. Ik geef toe hij is inderdaad een mooie jongen maar in een wedstrijd is ie vals. 'Je was goed' zegt Daan. Ik kijk hem verbaasd aan. "Dankje, jij speelt gemeen moet je niet trots op zijn!" Er valt een stilte aan de tafel en iedereen kijkt me verbaasd aan. 'Je hebt gelijk sorry' ik kijk hem aan en zet een klein glimlachje op.
---------------------------
"Mam ik ben thuis!" Mijn moeder komt met een koffer naar beneden. 'Ik heb je koffer al klaar gemaakt, de moeder van fleur komt je om 7uur sochtends ophalen morgen' zegt mama die een kus op mijn wang drukt. "Dankje mam" morgen op voetbal kamp met mijn team en de jongens B waar we vandaag tegen moesten. Alle meiden die achter Daan aan lopen bah.. Dan trilt mijn telefoon. Fleur: Daan zijn bandje gaat bij het kamp optreden 😍 tot morguhh ik: zit Daan in een band lol 😂😂 tot MORGEN x. Ik pak mijn laptop en typ in Google in: Daan Zwierink