pov Lisa.
zoenend zitten Daan en ik op een bankje. 'Jaja zo is het wel genoeg we moeten ons voorbereiden voor het toernooi'zegt fleur geirriteerd. lachend haal ik mijn lippen van die van daan af. 'Inderdaad Daan wij moeten wel van die wijven winnen' Fleur kijkt Rein aan en haalt een wenkbrauw op. ik weet at fleur er niet tegen kan als ze een wijf word genoemd. 'Pardon duif?' Ze springt op hem en takelt hem. 'wil je een blessure voor de wedstrijd dan moet je vooral zo door gaan!' Rein gilt het uit om hulp. het enige wat daan en ik doen is lachen, lachen lachen. "Oke Fleur laat Rein nu maar weer gewoon staan" Ze zucht overdreven en helpt rein dan omhoog. Ze trekt me mee van het bankje en pakt een bal. we oefenen wat trucjes en technieken. ik kan me hoofd er niet bij houden als daan en rein op hetzelfde veld als ons gaan oefenen. waardoor ik veel verkeerd doe maar net als daan merk ik ook dat het niet goed met hem gaat. ik kijk hem aan en zwaai lachend waardoor ik een bal mis. 'Jezus Lisa concentreer je is'
pov rein.
"Hallo?!" Ik trap de bal naar hem toe. maar op dat moment kijkt hij naar Lisa en begint ie te zwaaien. "HOU JE KOP ER IS BIJ!" zelfs daar reageert ie niet eens op. oke dan niet. ik zie dat het met Fleur en Lisa ook niet helemaal loopt. Lisa loopt op daan af. jezus man! ik loop geirriteerd naar Fleur die met met dezelfde kop aankijkt. 'We moeten hier wat aan doen!' is het eerste wat ze zegt. ik knik en krijg een idee binnen. "Dit is een erg plan maar het zou wel moeten.." Ze kijkt me verbaasd aan. "Oké het gaat als volgt... We moeten zorgen dat die twee uit elkaar gaan voor 15;00 dan begint Daan zijn eerste wedstrijd! zodra het uit is zijn ze boos op elkaar en krijgen ze het strijd gevoel weer terug!"Fleur knikt. 'Lets do did'