pov Daanik zie lisa uit de menigte weg lopen. 'Daan luister..' Rein pakt mijn arm vast ik trek mijn arm los en ren achter lisa aan. Ik zie der samen met koen staan, serieus ..? geirriteerd loop ik erop af. "Zou ik even mogen?" Hij knikt en loopt van ons vandaan. "lisa.." verder kom ik niet ze rent mijn armen in en houd mij stevig vast. meteen laat ze mij weer los en duwt mij van haar af. 'ik weet dat het niet kon wat Rein en Fleur deden maar.. je blijft een zwak voor je ex hebben dat kunnen we niet vergeten..' zegt Lisa. " klopt ik blijf altijd een zwak houden voor mijn exen maar dat hebben meerdere mensen maar wat ik voor jou voel is veel en veel sterker.. Ik hou van jou en ik wil niet zonder je zijn" ze krijgt een lach op d'r gezicht en drukt een kus op mijn mond. ' ik hou ook van jou '
Rein komt aan lopen en gaat naast me zitten het is een hele tijd stil. ' man luister ik ben echt blij voor je en dat met Lisa maar ik wilde gewoon winnen en met Lisa in je hoofd ging dat niet lukken ' ik kijk hem ongeloofwaardig aan. " oh ja slim bedacht dan " geïrriteerd kijk ik weer voor me. ' ja het was een verkeerde manier dat we deden , maar het spijt me oprecht sorry ' ik sta op en geef hem een hand. " het is oke, ik ga Lisa zoeken "