1.

227 15 0
                                    

Alergam de parca eram fugărita de niste hoți spre scoala rugându-ma sa nu întârzii de la ora Scorpionului .

Ziua asta nu putea incepe mai prost .

Stiam asta deja . Aseara am ajuns tarziu acasa dupa ce m-am gandit ca as putea sa mai revăd pentru ultima oara locurile unde am atatea amintiri si am uitat sa pun alarma . Maine e sentința mea , maine e ultima mea zi aici si tot maine ma voi muta pentru a 5 a oara in ultimii 4 ani .

Dupa cum spuneam , am uitat . Si uitati cum trebuie sa alerg cat ma tin picioarele sa nu întârzii de la ora celui mai acru profesor pe care l-am avut in viata mea . Incepusem ziua prost : ma trezisem cu 5 minute inainte de începerea orelor , aflasem ca parintii mei avuseseră nevoie si de masina mea , mai exact mama care imi lasase un bilet frumos pe frigider : "Scumpo , masina mea a avut un mic accident in parcarea de la mall ieri si am avut nevoie de masina ta . Sper ca nu aveai nevoie de ea . Ti-am lasat niste bani pentru mancare si autobuz . Eu si tatal tau venim tarziu . Nu ne astepta . Te iubim . "

Pentru mama era ceva complet normal . Masina ei primise atatea "accidente" ca nu le mai tin minte numarul , ceea ce ma facea sa ma îngrijorez si mai tare pentru Brad . Brad e masina mea , un audi A9 de un negru mat superb . Brad e cam singurul lucru pe care il mai am de la bunicul meu care a decedat acum un an din cauza unei boli incurabile si este singurul lucru care nu mi-a fost luat de-a lungul anilor . Am schimbat locuințe , prieteni si scoli , dar el a ramas . Suna ciudat sa vorbesc asa despre o masina , stiu , dar atunci cand te atașezi atat de mult de un obiect e imposibila despărțirea . Numele masinii mele a venit de la bunicul meu , ceea ce o face si mai speciala decat era deja . In plus , tot bunicul a adăugat cateva "modificări minore" doar pentru mine . Oricum o fi eu ador masina aia ! Sper doar ca mama sa nu fie nevoita sa faca o parcare laterala .

Gandurile imi sunt întrerupte atunci cand vad intrarea liceului si am oftat cand am vazut ca era pustiu ceea ce inseamna ca a inceput ora Scorpionului .

La naiba .

Injur in gand si ma grabesc spre usa ce ma va duce spre un sfarsit sigur . Daca nu pierdeam autobuzul ala afurisit nimic din toate astea nu s-ar fi intamplat !

La naiba .

Injur pentru ultima data trăgându-mi sufletul si apăs nesigura pe cleanta usii dupa ce ciocan de 2 ori .

-Oh , domnisoara Smith ne onorează cu prezenta . Cărui fapt ii datoram aceasta minune ? Imi adresează intrebarea sarcastic si imi ofera una dintre privirile sale pline de ura .

-Va rog sa ma scuzati , domnule Adams . Am spus eu cu o voce mica care abia s-a facut auzita . Ma simteam copleșită , toate privirile erau pe mine si nu imi placea deloc aceasta senzație .

-Ai noroc ca e sfarsit de semestru , Smith . Altfel era vai de tine . Treci la loc ! Revenind la ce spuneam mai devreme . Anul aceasta a fost usor . La anu' veti vedea iadul cu ochii . A ras malefic si si-a continuat discursul pe care il tine in fiecare zi de sfarsit de an școlar .

M-am asezat langa prietenii mei in spatele clasei si am primit niste priviri încurajatoare , iar domnul Adams niste cuvinte de dulce .

Stătusem in liceul aceasta mai mult decat in toate de fapt . Am reusit sa stau aici un an jumatate . Ceea ce pentru mine era mult . Ma obisnuisem cu mutările , dar cea mai grea parte e mereu cu despărțirile . Uram asta . Incepusem sa cred ca imi fac prieteni doar pentru a ma amăgi singura . Dar nu regret nimic . Am descoperit niste comori de oameni cu un suflet frumos si o înfățișare de milioane . Nu eram un grup mare .

Maya , prietena mea cea mai buna de pana acum (asa spun mereu) , este o fata de 1,70 , blonda , cu niste ochi de smarald si putin mai slaba . Matt , iubitul ei si omul ce imi împărtășeste iubirea pentru motoare , este un baiat atrăgător , tipul de baiat pe care il gasesti mereu la sala sau practicând vreun sport , inalt , cu parul blond si ochii albastrii , perechea perfecta pentru Maya . Si mai ramane doar Logan . Logan nu e chiar tipul afemeiat , e indragostit de Emily de cand il stiu , dar sentimentele nu sunt reciproce . Logan e mereu vesel , e o doza nesfârșita de fericire , mereu are replicile la el , mereu are o gluma buna sa te scoata din starea de visare si mereu e acolo daca ai nevoie de el . E capitanul echipei de fotbal , dar nu e arogant sau cum v-ati fi asteptat voi . Sau poate doar m-am obisnuit eu cu el. Tot ce e posibil . El e inalt , slabut , dar nu chiar asa slab , are patratele , e brunet si are ochii verzi la fel ca cei ai Mayei .

Haos Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum