7.

88 7 2
                                    

Oricat de mult ti-ai dori sa nu se intample , realitatea vine ca o furtuna peste inimile oamenilor . Asta am simtit si eu , am simtit un gol in stomac si o presiune uriasa in piept .

-Iubitule ! Oh , te-am cautat peste tot . Unde ai fost ? Nu conteaza . Mi-a fost asa dor de tine . Blonda aceea tunata se agățase ca o liana de Max si pentru mine asta a venit ca o palma peste fata.

La naiba cu tot !

Nici macar nu intelegeam de ce ma afectase atat de mult . Aflasem deja ca are o prietena si nu mi-a facut avansuri si nimeni de genul aceasta , dar totusi eu ma simteam trădată .

Sărutul flamand care a urmat a fost cireașa de pe tort , a fost lovitura de gratie care cu siguranta m-a adus cu picioarele pe pamant . Cand devenisem asa aeriana ? Am preferat sa dau vina pe raceala instalată in corp decat sa admit ca ma simteam atrasa ca un magnet de acest baiat .

-Micuto , esti bine ? Vocea lui Logan m-a scos din starea mea de meditație . Am zambit .

-Putin obosita . Dar acum povesteste-mi ce ai mai facut ? Incercam cu toata ființa mea sa înlătur gandurile ce imi acaparaseră mintea si sa mi-l scot din cap cat mai repede pe șatenul din fata mea .

-Antrenamente , o vizita parintilor , cateva întâlniri , cateva ture la piscina . Nimic special . A ridicat din umeri si mi-a oferit fata lui de plictisit .

-Vreau acasa . Spun cu o voce micuta, tristetea si dorul parca acaparandu-ma cu totul .

-Pai maine pleci . Nu mai e ... Maya incerca sa imi ofere un sprijin , dar nu înțelesese ce voiam eu sa spun .

-Nu . Eu vreau acasa . Vreau inapoi . Ma uitam la tenesi mei incercand sa imi stapanesc lacrimile .

-La naiba . Logan isi scoate telefonul si formează un numar punându-l apoi la ureche .

-Salut . James , sunt Logan . Da si eu ma bucur , amice . Auzi , vreau sa pregatesti avionul pentru maine dimineata la ora 7 . Plecam in LA .

-Oh , doamne ! Am ramas socata . Stiam de ce era in stare Sparks , dar asta întrecea orice limita .

-Ok. Maine seara vom fi acolo , micuto. Acum stai linistita , promit ca baietii din Miami o sa te faca sa te înveselești .

-Oh , doamne ! Rămăsesem blocata si nu stiam ce sa spun . Eram fericita . Foarte fericita .

-Trebuie sa vorbim , dar asta cand ajungem acolo , frumoaso . Avem multe de discutat . E important . Maya m-a facut sa ma gandesc serios la ce ar putea fi asa important .

-Bine . Dar asta dupa ce vizitam impreuna orasul . Toti au aprobat si au zambit larg .

-Riva, faci pe ghidul pentru o zi , te rog ? Fata mea de catelus era geniala , dar atunci cand am alti 4 nebuni ce ma imita , e imposibil ca cineva sa ne refuze .

-Bine .

-Blondina cu ochi frumosi vine cu noi ! Genial . Logan parea cam prea fericit si a primit inca o palma de la Emily .

-Riva . O cheama Riva . Si e a mea . Nate mai avea putin si imi spărgea telefonul de nervi . Cineva e mult prea gelos . Cred ca va voi însoți si eu . Pana la urma 2 ghizi nu strica . Nate isi reluase aroganta specifica si a facut-o pe Riva sa isi dea ochii peste cap.

-3 de fapt . Max ne-a atras atentia facand semn spre el .

-Adica 4 . Doar nu vrem sa se piarda , micuta ta prietena , nu ? Sarcasmul blondinei ma enervase destul de mult . S-o creada ea ca vine cu noi .

-Cred ca 2 sunt mai mult decat suficienți . Mulțumim pentru oferta, draga . Maya parca imi citise gandurile si doar ii oferise blondei un zambet superior .

Haos Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum