Dupa ce ne-am instalat intr-una din cabanutele de langa vila am rasuflat usurata . Aveam obtiune ori sa impartim vila cu niste adolescenti in care urla hormonii ori asta .
Oh , da . Pai dupa ce am ramas cu intrebarea suspendată , au aparut alte 10 masini cu adolescenti gălăgiosi . Am avut noroc ca in acelasi timp au venit si parintii . Ne-au spus de aceste 4 căbănuțe si am fost mai mult decat fericite cand le-am vazut in interior .
Nu am apucat sa il vad . Si asta ma întristează . Ok , oficial am innebunit !
De ce ma gandesc la asta ? De ce ma gandesc la el ? Nici macar nu stiu cum arata !
Era absurd . Mi-am scuturat capul de cateva ori si m-am asezat in pat fix cand Riva iesise de la dus proaspăt imbracata si aranjata . Era imbracata in niste blugi rupți , o bluza gri si niste tenesi albi . Avea o sapca pe cap si am putut observa ca isi facuse codite . Arata minunat . Atunci am vazut-o mai bine . Era putin mai inalta decat mine , era blonda vopsita , avea ochii mari si albastri si un corp de invidiat .
-Haide . Du-te . Vreau sa iesim sa ne plimbam dupa .
Am mers rapid la dus si am lasat apa fierbinte sa curga . Era relaxant . M-am grabit totusi . Mi-am uscat parul , mi-am luat o pereche de blugi rupți , o bluza alba si niste tenesi . M-am dat cu putin rimel si un ruj crem , mi-am pieptănat parul , apoi am iesit .
-Esti un nenorocit ! Vreau sa iesi imediat si sa nu indraznesti sa mai dai ochii cu mine ! Idiotule . Riva tipa cat o tineau plamanii si ii vedeam fata plansa . Oare cat am lipsit ?!
Nate se uita îndurerat la ea . Parca incerca sa isi ceara scuze din priviri . Nu intelegeam nimic .
-Asculta-ma ! Te rog . Vocea lui era sparta la final .
-Iesi ! Acum . Lasa-ma in pace . M-am saturat de tine si de prietenii tai pana peste cap ! Tot ce faceti este sa va bateti joc de mine . M-am saturat ! Iesi ! Am inteles imediat ce făcuseră . Nici nu trebuia sa o intreb pe Riva . Am iesit din ascunzătoarea mea si m-am dus direct la Nate lipindu-i o palma .
-Daca , uita-te la mine nenorocitule , daca te mai atingi vreodata de ea sau ii mai spui ceva ce sa o deranjeze vei avea de-a face cu mine ! Acum , iesi dracului afara ! Cu asta l-am luat de brat si l-am scos afara trantind usa dupa el .
Era atat de socat ca nu ii venea sa creada . Se tinea de obraz si rămăsese in fata usii uitându-se lung .
-Multumesc .
Ma duc spre Riva si o iau strans in brate . Aceasta incepe sa planga si incer din răsputeri sa o fac sa se opreasca .
Ziua asta va fi una lunga .
Dupa ce am reusit sa o calmez , am convins-o sa facem o mica plimbare in jurul lacului .
-Riva ! Riva ! Stai . Te rog ! Am auzit vocea lui Nate si am inceput sa mărim pasul . I-am vazut fata disperata si am stiut ca e nevoie de o discutie intre 4 ochi . Dupa ce am primit aprobarea Rivei cu un oftat scurt am dat sa plec .
-Daca aud ca i-ai facut ceva , te omor !
Cu asta am plecat linistita spre vila unde parintii mei se relaxau cu un joc de ping-pong .
-Hei , draga . Ce faci ? Tata era foarte bine dispus . Radia de fericire si se vedea pe el ca era mult mai relaxat .
-Am venit sa va intreb ce avem de mancare . Mor de foame . Mama a ras scurt si si-a scuturat capul in semn de dezaprobare .
-Annabell , du-te in bucatarie la frigider si uita-te ce e acolo . Maria cauta ceva in timp ce imi facuse semn cu mana spre bucatarie .
-Multumesc .
CITEȘTI
Haos
RomanceMaximilian Jackson este doar un alt om neinteles , un om pustiu , fara strop de iubire in suflet . Annabell Smith este o fata puternica , care este nevoita de-a lungul anilor sa se mute in diferite parti ale tarii . Ultima mutare isi lasa o ampren...