6.

81 7 1
                                    

Poate visez .

M-am mai uitat odata la frumusetea de baiat din stanga mea .

Sigur visez .

-Nu te mai holba , Bella . A ras scurt si mi-a oferit o privire pătrunzătoare . Mi-am intors privirea spre geam simtindu-mi obrajii fierbinți .

-Nu ma holbam .

-Sigur ca nu . Si-a rostogolit ochii in cel mai dragut mod posibil si mi-a facut inima sa sara peste o bataie .

La naiba .

-Oricum . De ce imi spui Bella ? Am intrebat eu curioasa întorcându-ma la priveliștea de afara .

-Pentru ca imi place . Mi-a zambit si am putut sa vad o gropita in obrazul drept .

Oh doamne !

-Ce e atat de special de iti place ?

-E numele tau . Si daca nu stiai Bella inseamna " frumoasa " . A zambit din nou strângând volanul masinii putin mai tare decat era nevoie .

Conducea foarte bine , chiar nu aveam ce sa reclam . Era un vitezoman , dar chiar conducea excelent .

-Nu stiam . Am zambit si eu la randul meu si cred ca era unul dintre cele mai sincere de pana acum . Si-a intors privirea si a ridicat aratatorul spre mine .

-Imi place zambetul tau . Sa zambesti mai des , cineva se va indragosti de zambetul ala intr-o buna zi . Daca nu a facut-o deja .

Intelesesem jocul de cuvinte . El de fapt voia sa afle daca am sau nu un iubit . Previzibil . Am tăcut . Ma asteptam sa insiste , dar nu a facut-o . Oare sa ma fi inselat eu ? Am ramas asa pana cand am ajuns la farmacie .

-De ce ai nevoie ? Se uita ingrijorat la mine si parca imi insufla incredere si protectie .

-Pot sa cer eu . Stai linistit .

-Nu . Eu voi merge . Acum spune-mi tu ca sa nu cumpar intreaga farmacie . Am ras si m-am uitat la el ca la un copil mic ce spusese o mare tampenie . De fapt lasa , o sa o intreb pe farmacista .

A plecat si a inchis masina spre exasperarea mea . Ma incuiase ? La naiba , Maximilian !

Vedeam cum farmacista aceea era mult prea prietenoasa cu el si desi nu voiam sa recunosc eram ... Geloasa ? Nu . Sigur nu . Eram doar obosita si imi era rau . Toate astea sunt doar in imaginatia mea .

Sau nu ?

Cateva minute mai tarziu , venise cu o plasa plina de pastile . Incruntandu-se la ele .

-A spus ca toate sunt bune , asa ca le-am luat pe toate . Dar nu mai stiu care pentru ce sunt . Stiu ca ai de raceala , de febra , de dureri si alte chestii care au un nume foarte complicat ce imi da dureri de cap . El tot cauta in plasa uitându-se urat la toate cutiuțele de acolo . Am zambit , facuse un gest dragut , cu toate ca din vina lui eram in halul asta , totusi m-a ajutat . In plus , luase din toate doar ca sa ma fac eu bine .

Intru-un moment de slabiciune m-am ridicat de pe scaun si l-am pupat pe obraz .

-Multumesc .

Buzele ma ardeau si ma mâncau in acelasi timp de parca voiam mai mult si mai mult . Cutia cu pastile ii picase inapoi in plasa si clipise pentru cateva secunde de parca nu ii venea sa creada ce tocmai se intamplase . Tot ce am primit de la el a fost un zambet de milioane si puteam sa jur ca vazusem o sclipire in ochii lui .

Annabell , incepi sa iti imaginezi lucruri.

Drumul spre cabana mi se parea din ce in ce mai lung . Afara era deja noapte si incepuse sa imi fie foarte frig .

Haos Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum