-La naiba , Sara ! Am strans dupa toti idiotii astia , am trezit fiecare prost in parte , am chemat aproape 100 de taxiuri , chiar trebuie sa intru eu peste ei ?
Acum urma partea urata a serii . Trebuia sa intru in fiecare camera din casa si sa le spun celor cu chef de distracție ca e timpul sa plece si ii asteapta un taxi gata de drum .
-Pai , sunt aici sa te sustin , nu e suficient ? Sara imi ofera o privire inocent si mai ca imi venea sa urlu .
Am intrat in camera gasit un cuplu dormind . I-am trezit si le-am spus de taxi . Au fost destul de stânjeniți la inceput , dar apoi au fost chiar draguti .
Am continuat asa dând peste tot felul de lucrui . Unii inca isi faceau de cap si a trebuit sa imi astup ochii , dadusem si peste un cuplu de gay si peste un trio formidabil , vazusem atatea chestii scarboase ca imi venea sa vomit .
-Eu clar nu fac curatenie dupa ei !
Sara a inceput sa rada si am continuat treaba . Am dat de Matt si Maya dormit imbratisati si nu am putut sa nu zambesc .
-Aw. Sunt atat de draguti !
-Bine naiba ca au haine pe ei . Sara a inceput sa rada din nou .
-Hei mai e o camera . Adica asa cred . Unde duc scarile astea ?
-Oh nu ! Nu , nu si nu ! Aia e camera mea ! La dracu !
Urc nervoasa si dau peste multa actiune .
Cum naiba se presupune ca pot sa imi sterg asta din memorie ?!
Deja ma ard ochii . M-am uitat la fata celor doi .
Oh nu ! Asta nu se poate .
-Riva ?!
-Annabell . Mi-a raspuns cu o voce mica putin surprinsa .
-Ce naiba ? Sara atunci intrase in camera .
-Pai Annabell , Sara el este Jake . Fostul meu iubit .
-Actualul de fapt . Spune acest Jake pe un ton vesel.
La naiba daca nu inteleg de ce am doi nebuni beti la parter . Acum inteleg tot .
-Taxiul va asteapta in fata casei . Adopt un ton glaciar combinat cu o privire rece .
-Annabell ... Nu e ceea ce pare . Eu si Nate ... Nu ar fi mers niciodata .
-Riva ! Pentru numele lui Dumnezeu nu te-am intrebat nimic . Vreau doar sa iesiti dracului din camera mea si sa va duceti dracului la voi acasa . M-am saturat de situatii jenante . De 2 ore incerc sa evacuez casa asta si sincer nu sunt in stare sa aud scuzele tale . In plus , nu mie trebuie sa imi dai explicatii ! Acum imbraca-ti-va mai repede !
Ies impreuna cu Sara trantind usa in urma mea .
-Acum 2 ani , dupa ce cei doi au baut fara masura cand s-a aflat ce a facut Lucy , au plecat cu masina . Era sa moara dupa ce amandoi au pierdut controlul . Au devenit dependenți de alcool si tata i-a bagat pe amandoi la un club sau ceva de genul ca sa isi revina . De 2 ani de zile niciunul dintre ei nu a mai pus gura pe bautura si acum sunt la fel de rau ca atunci . Si totul datorita unei tarfe !
-Sara , stiu privirea aia . Mai e ceva ce ar trebui sa stiu ? Sara parea sa aiba o privire diferita . Parea geloasa si îndurerată in acelasi timp . Vazusem cateva schimburi de priviri intre ea si Nate , dar nu credeam ca ceea ce gandeam eu se poate adeveri .
-Il iubesc , Annabell . Dar nimeni nu trebuie sa afle asta . Nici macar el .
-De ce ?
-Max e cel mai bun prieten al lui . Max nu mai are incredere in nimeni , Annabell . Nate a ramas omul lui de baza . Nu vreau sa stric asta . Stiu ca nu stii toata povestea , dar Max a suferit mai mult decat ar putea un om sa îndure . Nu e datoria mea sa iti povestesc , sper doar ca intr-o zi sa aflii .
CITEȘTI
Haos
RomanceMaximilian Jackson este doar un alt om neinteles , un om pustiu , fara strop de iubire in suflet . Annabell Smith este o fata puternica , care este nevoita de-a lungul anilor sa se mute in diferite parti ale tarii . Ultima mutare isi lasa o ampren...