2.

136 10 0
                                    

Oboseala.

Asta e cuvantul care ma definește in momentul actual . Atat psihic cat si fizic . Dupa o noapte alba cu prietenii care s-a terminat intr-o ploaie de lacrimi datorata despartirii , dupa inca o buna partida de plans in masina si in avion , ochii mei aratau groaznic . Erau rosii si umflați , fata mea era palida si plansa , parul imi era ciufulit , iar dorul incepuse sa se instaleze deja in inima si mintea mea .

Cu toate acestea am avut puterea de a iesi si a cobora din avion .

Acum ca ma gandesc putin , am realizat ca mersesem cu un avion privat . De unde aveam noi bani pentru un avion privat ? Adica nu suntem atat de bogați incat sa ne permitem asa ceva . Gandurile m-au acaparat si curiozitatea a pus stăpânire pe mine .

-Tata , de unde avem noi bani pentru toate astea ? Vocea mea suna acuzator , eram inca suparata pentru ca am plecat din nou si ne-am mutat din nou . Am mai spus din nou ?

-Scumpo , firma noastra o duce din ce in ce mai bine . Ne-am extins mult si asta e si motivul venirii noastre aici . Tata parea calm , nu il afectase cu nimic tonul meu .

-Si daca ne extindem si mai mult ne vom muta iar ? Spun eu cu o stranceana ridicata si putin batjocoritor .

-Probabil . Spune tata nonșalant de parca nimic nu il afecteaza .

-Thomas ! Spunei fetei adevarul . Draga mea , mama a venit aproape de mine si mi-a prins mainile in mainile ei , nu ne vom mai muta . Asta va fi reședința noastra . De fapt aici am copilărit eu si tatal tau , aici ne-am cunoscut si tot aici ne-am casatorit . Ne dorim ca tu sa ai parte de tot ce e mai bun si am observat cat de mult ai suferit cand am plecat asa ca ne-am hotarat ca de data asta sa fie definitiv. O sa ne mutam doar in cazul in care tu ne vei cere asta . Mama mi-a zambit cald , dar mie imi trebuiau cateva minute pentru a procesa intreaga informație .

Nu mi-a luat mult pana am observat ca nu minte si pana am cedat luând-o intr-o imbratisare .

-Multumesc . Lacrimile amenintau  sa apara , dar le-am oprit . Eram fericita , dar in acelasi timp aveam un dor imens in suflet .

Am vazut o masina neagra , un SUV si un barbat masiv imbracat la costum langa . Ne-a deschis usa si ne-a lasat sa intram . Tata s-a pus pe locul din dreapta si atunci m-a fulgerat . Acum avem si sofer ? Ce cacao cu lapte se intampla aici ?

Drumul a fost linistit si spre surprinderea mea nici foarte lung . Dar eram undeva la periferia orasului . Locul perfect . Parea totul linistit si calm . Treceam pe langa copaci apoi am vazut un drum mic lateral pe care am intrat si in mai putin de cateva minute am vazut-o . Fata mea socata era nimic in comparatie cu țipetele de fericire ale mamei mele . Am auzit o șoaptă "Pentru asta am muncit atat" . Am inteles imediat ca erau vorbele tatei si nu m-am putut abtine sa nu zambesc . Au muncit mult pentru asta , poate ar trebui sa nu mai fiu asa rea cu ei , pana la urma e visul lor .

Era o vila imensa in mijlocul pădurii , am cercetat putin cu privirea sa vad un teren de tenis , o piscina , o gradina superba de flori si in mijloc un leagan . E perfect . Privirea mi-a ramas pe leagănul din mijlocul grădinii de trandafiri .

Iubesc trandafirii . Dar ei deja stiau asta .

Zambetul meu era uriaș . Eram fericita pentru tot ce aveam acum , dar undeva in inima mea stiu ca as fi dat toate astea pentru a ramane langa prietenii mei . Fericirea mea se diminuează cand ma gandesc la ei si scot telefonul pentru a trimite un mesaj .

Eu : "E uriasa . Exista un teren de tenis , Logan ai adora locul asta  , este si o piscina , Maya stiu ca ti-ar placea sa faci plaja aici . Era sa uit . Nu am vazut garajul . Am inteles ca e gigantic . Matt abia astept sa il vezi . Si e o gradina superba aici . Plina de trandafiri . Stiti cat de mult imi plac trandafirii . Emily tu ai adora peisajul de aici . Cred ca ai sta ore intregi cu aparatul ala foto in mana . Totul e la superlativ , dar imi e dor de voi . Degeaba am atatea lucruri daca voi nu sunteti aici sa va bucurați de ele cu mine. Abia astept sa veniti peste o luna aici ! Va iubesc ! Aveti grija de voi . Baieti aveti grija de fetele mele ! Iubiti-va mult , dragilor ! " -mesaj trimis 12:34

Haos Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum