" Jeg er træt af andre, alle som går bag i min ryk. Dem som ikke forstår mig, eller hvordan jeg endelig har det. De ved jo ikke hvordan jeg har det og om at går på mig for hvert ord de siger. De ved jo ikke min følser udover jeg selv gøre. Er det bare mig der er noget galt med? Jeg ved ikke engang hvor mange gange jeg har stillet det spørgsmål til mig selv før.."
Min synsvinkel
Jeg ved faktisk ikke hvorfor det er godt at få snakket id nu hvor han er fuld. Men det skumme jeg bare have ud. Vi nåede endelig hjem til mig, jeg trak ham med ind og vi gik op af trapperne. Ind til mit værelse, han smilte og placerede et blid kys på min mund. Jeg gjord ikke noget ved det, men kyssede ham igen.
Jeg vidste ikke hvad vi var, eller om vi overhovedet var noget. Jeg vidste bare at han var min, og at jeg var begyndt at have noget for ham. Det med at have det varmt og end hjerte bliver helt anderledes når man ser personen. Jeg elskede den følse, det var ikke ligesom at blive knust som jeg gjord før af Harry. Nu det anderledes, nu er der ikke nogen der hedder Harry mere i mit liv. Kun Francisco, som altid har været der for mig men jeg har bare aldrig opdaget det før nu. Det med hjælpen af mine mediciner eller skal jeg Sige de klamme piller fordi jeg var brug for dem. Han har altid været ved min siden som ingen andre har, selvom der har været op og ned tur. Det sker altid, men hvad kan man gøre. Alle er ikke perfekte og det ved jeg. For det er jeg heller ikke, og det man heller ikke blive. Uden på eller inden i det ligemeget, men man skal altid vide at du er unik på din helt egen måde.Forfatter: Okay guys, har for meget at lave. Så jeg slutter bogen her og nu. Det var den korteste kapitel jeg har lavet ind my life. Men hvad skal jeg gøre? Jeg har også en anden bog jeg er igang med... Tusind tak fordi i har læst med, det har været en glæde at skrive den, men nogen gange kan en bog bare ikke holde i langtid ligesom den her. I kan læse med i den jeg skriver nu, hvis det er i kan lide at læse med i mine bøger. Den hedder The Feeling, den ligger ind på min profil. I kan også finde mig på de sociale medier.
Min Youtube er itsme mezig og Instagram er Itsmezig. Tusind tak for nu xoxo
- Gizem Sena Cakir
ESTÁS LEYENDO
The Danger Of A Choice
FanficClara er bange for at vælge en beslutning, men mest bange for at vælge den forkerte beslutning. Hun går i klasse med den her bad boy som hedder Francisco, og han kan komme over hendes grænse nogen gange. Men hun tager det i sig, og vil opdagere den...