Tak jak sem to napsala jsem to i publikovala nijak sem se s tím nezaobírála jelikož bylo asi dvě ráno no doufám ze de bude část líbit *Dee*
Noční můry mi v noci nedali spát. Pokaždé co jsem zavřela oči jsem viděla obličeje mrtvých nebo zraněných kouzelníků v každém veku. Mezi nimi byl i on.
Draco Malfoy, ležel mezi těly a když sem se k němu přiblížila nadechnul se s větou ,,Zabila si mě,to ty jsi me donutila zemřít." Porad opakoval se zaškrcením a polomrtvím hlasem.
A když sem začala křičet probudila jsem se. V mé hlavě jsem měla neuvěřitelný zmatek. A když mi začal zvonit budík brala jsem to jako vysvobození.
000,,Hemiono počkej." Otočila jsem se na chodbě před velkou síní. Pospíchal za mnou ještě rozespalí Harry. Oči mu pod kulatimy brýlemi klimbali nevypadal že noc Prospal klidným spánkem. Oddechl si když ke mě došel a prohrábnul si černé vlasy. ,,Chtěl jsem s tebou mluvit."rekne po chvili když najde dech.
Přitáhnu si učebnice více k tělu. Po vzdechnu si. Mam přesné tušení o čem. ,,Ron se ti chtěl omluvit." Zkousnu si ret. ,,Jestli se chtěl omluvit proč tu není on ale ty?" Prohlídnu si ho od zhora dolu abych mu dala jasně najevo že on není Ron. ,,Víš jaké to s nim je." Podívá se na zem. ,,Neřekne to ale vím že ho to mrzí." Pousměju se a rozejdu se k siňi.
Harry mě následuje po mem boku. ,,Harry nemel bys mluvit za něj takhle to nefunguje. Není malé dítě, a at chce nebo ne.Malfoy není tak špatný." Ignorují zabrblání něčeho jako ,,Malfoy je blbček." I když sem s ním souhlasila daleko víc než obvikle.
Otevřeními dveřmi jsem vešla do velké síně. Bylo tam strašně málo lidi poněvač pokaždé když sem se snažila někomu vyhnout chodil jsem brzo ráno.
I když Giny seděla na svém obvyklém místě. Prisedli jsme si spolu s Harrym k ní. ,,Co tak brzo?" Zeptám se když se všichni pozdravime. A má rudovlasá kamarádka se rychle cpe ovesnou kaší. ,,Mám se dostavit merlin ví proč do ředitelny.A ty? Budu hádat snažíš se někomu vyhnout ?" Rychle zamrkám. ,,Ale Mio všichni víme že pokud se někomu vyhybáš chodíš brzo." Harry souhlasně přikivuje. ,,Uhh no." Nemohla sem jim před si říct že ten komu se opravdu vyhýbám je Draco.
,,A řekla bych že i Ron tě zná jako my." Přeruší me a očima s jede k dveřím. Ron právě vešel a mířil si to přesně k nám. Nijak me to nerozhodí z mísí si naberu kaši. ,,Ahoj." Pozdraví všechny.Všichni rychle odpoví jen já mlčím a vezmu si hrušku z další mísy. ,,Ahoj Hermiono." Podívám se mu spříma do očí když si sedá. ,,Ronalde." Řeknu a kývnu hlavou. Jeho oči mi hned všechno prozradili. Pak jsem se usmála protože ho to rozhodilo až se zastavil v pohybu. ,,Máš všechny úkoly na lektvary doufám?" Zeptám se ho a všichni na me koukají překvapeně.
Ron si v klidu sedne a při kývne. ,,To spolu na jednou mluvíte?" Zeptá se Harry. ,,Jak na jednou?" Zamrmlam? ,,Omluvil se." Dodám a naberu si na lžíci. ,,A to jak?" Zeptá se tentokrat Ron. ,,Očima ty trubko.Máš to v očích." Zachichotám se a pak se pouštím do jídla. Když vejde do místnosti někdo jiný Ron i Harry zvednou hlavu z blesky v očích. Podívám se jejich směrem. Moji přátele asi nejsou jediní kteří vědí o mem ranním stávání. Na proti mě šel sebevědomí Draco Malfoy.
ooo
,,Všechno si zničil Ronalde!" Zlomil se mi hlas když jsem křičela na Rona. Sesypala jsem se na studené schody.
Byl jen tupi žárlivec nic jiného! Ze vzteku jsem začala plakat.Chodby už byli prázdné, pouze par lidi zůstalo na poslední tanec ve velké síni.
O to jednodušší bylo plakat.
,,Grangerová,vstávej." U slyším známí jízlivy hlas plný veškerého zhnusení ,který nemůže patřit nikomu jinému než Malfoyovi.
Nenápadně se snažím setřit slzy když mu vracím bodaví pohled.
ČTEŠ
Hate or Love?
FanfictionMezi nenávistí a láskou je velmi tenká hranice. Co když se za nenávistí skrývá láska ? Hermiona se na vlastní kůži přesvědčila jak ta pomyslná hranice dokáže být tenká. Zamilovala se,zamilovala se do kluka které ho tak moc nenáviděla. Myslela že...