Herkese kocaman bir merhaba! moonshinestime 'ın bana meydan okuması üzerine yirmi maddede, kendimi üç aşağı beş yukarı size tanıtmaya çalıştım. İyi okumalar!
• Saçlarım açık kestane renginde ve kıvırcıktır. Ama hani şu "bonus kafa" diye nitelendirdiğimiz şekildeki gibi değil de sanki tutam tutam maşayla güzel dalgalar verilmiş gibi.
• Ela gözlüyümdür. Eğer çevrenizde "Gözlerim güneşe bakınca yeşil oluyor" diyen biri varsa onunla dalga geçmeyin. Çünkü biz ela gözlüler göz bebeğimizin hareketlerine göre renk değiştiririz. Eğer bunu biraz açmam gerekirse şöyle diyebilirim ki göz bebeğimizin çevresinde kahverengi renk pigmentleri bulunur. Göz bebeğimiz büyüyünce o kahverengi pigmentler de göz bebeği ile beraber daha çok yer kaplayacağından dolayı göz rengimiz kahverengiymiş gibi gözükür ama ışıklı bir ortama girdiğimizde göz bebeğimiz küçüldüğünden kahverengi pigmentler de onunla beraber küçülür ve yeşil renk pigmentleri ortaya çıkar. Yani gözlerimiz hiçbir zaman ne tam olarak kahverengi ne de yeşildir. Mesela benim gözlerim kahverengi gözükürken bile etrafında koyu yeşil bir çizgi vardır.
• Müzikle küçük yaşlarımdan beri ilgilenirim. Hatta iki yaşımdan şarkı söylerken ki videolarım hala duruyor. Ayrıca 10 yaşımdan beri gitar çalıyorum.
• Resim yapmayı çok severim. Çizimlerim güzeldir. Ama birinin dayattığı belirli bir konuyu değil de benim hoşuma giden bir şeyi çizerken her zaman daha iyiyimdir.
• Mor leylakları çok severim. Arkadaşlar arasında "Mor Leylaklı Kız"ımdır.
• İlk görüşte aşka inanırım. Ki bence her aşk ilk görüştedir. Yani kalbimiz seveceği insanı biliyordur fakat beynimizin bunu fark etmesi bazen zaman alır.
• Trabzonluyumdur ve şu "tüm Karadenizliler Lazdır" düşüncesinden nefret ederim. Yanlış anlaşılmasın Lazları kesinlikle kötülemiyorum. Laz olarak çok tanıdığım var ve hepsi çok iyi, vatanına bağlı insanlar. Benim sadece "Hayır Laz değilim" dediğimde karşıma geçip çok biliyormuş gibi Laz olduğumu iddia edenleredir sinirim. Emin olun soyumu birçok kişiden daha iyi biliyorum. Ha bir de şu "siz Rum'sunuz" diyenler var. Aman Allah'ım onlara hiç girmeyeceğim. Sinir katsayım gitgide yükseliyor çünkü.
• Sevdiklerime karşı çok sabırlıyımdır. Hatta arkadaşım "Ya bana nasıl bu kadar katlanabiliyorsun valla sen de Peygamber sabrı var" demişti.
• Çabuk sinirlenirim ama kendimi hemen dinginlerim. Ama eğer çok sinirlemişsem mümkünse bana beş metreden fazla yaklaşmayın. Çünkü o zaman ağzımdan alev çıkartabilecek güce sahip oluyorum.
• Mantıklı bir insanımdır.
• Arkadaşlarıma da aşk hayatlarında her zaman mantıklı tavsiyeler veririm ama kendim çoğunlukla bu durumlarda mantıklı tarafımı dinlemem.
• İstediğim bir bilgiye ne kadar zor olursa olsun muhakkak ulaşırım.
• Galatasaraylıyım. Ama Galatasaray-Trabzonspor maçlarında taraf tutmam.
• Kano sporunu çok severim.
• Üzüntümü kendi içimde yaşarım, etrafımdakilere pek anlatmam. Çünkü kimsenin yaşadığım üzüntüyü tam olarak anlayacağına inanmam.
• Mor rengine aşığımdır.
• Çok güzel, köpüklü Türk kahvesi yaparım. Yani etrafımdakiler öyle diyor...
• Şehrimde olan tiyatro oyunlarını ve konserleri takip etmeye çalışırım.
• Kitaplarıma çok değer veririm. Hepsi yeni gibi durur kitaplığımda. Hatta arkadaşıma bir kitabımı ödünç verdiğimde üzerine su dökmüş ve benim kızacağımdan korktuğu için her sayfasını tek tek ütülemiş. Tabii ben bunu iki ay sonra öğrendim.
• Ve eğer bana "Dileğin nedir?" diye soracak olursanız size şunu diyebilirim ki her zaman gözlerimden lazer çıkartabilmeyi istemişimdir.
Peki, sizin dilekleriniz, özellikleriniz neler? Haydi şimdi sıra sizde! Hepinize meydan okuyorum!
gecekararincayadek
SageTylors
Dukeofkent13
fuse25
Darkstargirls
Cannsuukaya
SonUmuT-
tuggce-9393
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ERIDANUS
Fiksi Ilmiah"Fırlatılma nedeni bilinmeyen bir uzay gemisi, bir arada yaşamaya mahkum kalmış dört aile ve uzay istasyonunda beraber geçirilen beş yıl..."