Ugh ! Phone Guy jak zwykle zajęty ! Dzwonię do niego siódmy raz i nadal nie odbiera ! Szlak ! W nerwach wzięłam telefon w dłonie i rzuciłam nim o ziemię.Rozpałd się na kilka kawałków.
-Mała,pamiętaj co ci mówiłem.....wyluzuj się i miej na nich wysrane ^^.
-Staram się ale to trudne...
W tym samym czasie z miotłą przechodził nasz ukochany mistrzu sprzątania Chris (Crystal).Wiem to trochę dziwne,ale wielu sądzi,że Kris wyglądem przypomina dziewczynę...Ja do niego nic nie mam.Jedno mnie w nim zaskakuje...czasem jest bardzo tajemniczy i skryty...Powiedział mi pewnego dnia,że podczas pełni zmienia się w wilkołaka,ale to just kidding.Crystal to solidna firma,on nigdy niczego nie spieprzył.Najgorszym wyzwaniem dla naszego sprzątacza,jest czyszczenie endoszkieletów animatroników....współczuję mu...
-Halo ? Halo ! Halo ! Sonia ? Dzwoniłaś ....co chcesz ? Jestem na koncercie Black Eyed Peas mówiłem ci przedtem.Jak się skończy,zajmę się robotą.
-Scott....Nie mogłeś szybciej ! Jak wrócisz....to cię udupie !-odparłam wściekła,po czym złapałam wielki wdech i odetchnęłam.
-A więc tak....masz złożyć zamówienia.
-Czekaj ! Nie słysze za bardzo ! Bo muzyka rypie na cały głos,ale mów,może coś zrozumiem-powiedział Scott lekko zmieszany.
-Po pierwsze zamów Klauna.
-Jednego dałna ? no....dobra...
-Po drugie magika.
-Alchemika ? ok zapamiętam.
-A po trzecie zamki dmuchane.
-Sezamki naćpane ? Dżizas....co to za impreza....dobra już składam zamówienie.
-Nara
Mam nadzieję,że zrozumiał wszystko,bo kompletnie go nie słyszałam...zdarza się.Po rozmowie z Phone'm poszłam do pomieszczenia z jedzeniem.Ujrzałam fioletowego mężczyznę wpierdalającego tosty świeżo upieczone.
-Vincent ? Co ty wyprawiasz ! Idź zjeść w innym miejscu bo jeszcze naświnisz.
-Kobieto....ale ty jesteś ciężka....-odparł Vincent,który zmerzał w kierunku biura.Końcowy efekt jak zwykle to przyj*bać w ścianę kuchni,tak,żebym nie zobaczyła ile tostów za sobą targa.Zdarza mi się czasem ukraść,ale tak ma ich sporo ^^.
CZYTASZ
FNAF-Nocne sierściuchy
HumorOpowieści o codziennych przygodach Sonii nocnego stróża i jej nierozgarniętych przyjaciół.Tym razem nocni stróże dziwnym sposobem zmieniają się w króliki.Akcja rozwija się wtedy,gdy szef postanowił sprzedać bezdomne pupilki.Każdy jest narażony na ni...