Yazildim Koşuyolu Koleji ne. Hep zengin örençiler var di.
Hayriye nen okulu gezdik, okul koçaman di. Müdüre Hanim beni şardı, odasina gitim ve bana okul uniforma mi verdi.Hemem giyindim ve arkadaşlarimin yanina gitim.
Kantine gitik ve orda oturup ders çaliştik, geldi yanimizda üç Kiz ve alay geçti bizim len. Eda, Ece ve Elif di adlari niye bilmiyor dum alay geçtikleri için. Eda gelib dedi ki "Biz sizi isemiyoruz" diye bağdı.Şimdi Ingilizce dersi var dı, bu benim ilk dersım di ve çok heyçanliy dim.
Öretmen içeri girdi ve hepimiz aya kalktik ve kendimizi tanişdir dik.
Bana sira gelmiş di kendimi tanişdir dim, ve Öretmen Enes dedi ki Baban ne iş yapar ben hiç bir şey diyemedim ve gözlerim dolmaya başladi.Sil çaldi kantine gitim ve Beyza geldi "Kendini iyi hizhedion mu" dedi ve çevap verdim iyim diye.
Okul biti. Yurda dönmemiz lazim di, hemem kardeşlerimin yanına gitim nasıl lar diye. Gitim kardeşlerimin kaldi yurda. Izin aldim Yurdun Müdürün den kardeşlerimi iki saate kadar getire çem diye. Isin verdi ve kardeşlerim nen ilk Babamin mezarlı na gitik. Üztünde ki çiçekler hepsi kurumuş du, hiç kimse Babamin yanina gelmemiş di. Kardeşim büşra ya yeni okulu için eşya almaya gitik.
Iki Saat bitmiş di ve brak mam lazim di onları Yurda. Yurdun kapizina geldik, tam gidiyor dum "Brak ma Abla bizi" diye ağlamaya başladilar. "Söz veriyo rum er 18 yaşima gelin çe sizi aliçam".Yurda döndüm, aşa inip akşam yemey'ni yemeye indik. Ama hep kardeşlerim düşünüyor dum,açaba ne yediler di ye.
Odama çiktim, ve günlüme her şeyi yazdim.
Saat sabahin 7:30'u okul uniforma mi giyinip hemem otobüs durağina gitik.