Ei...acum am 17 ani,şi da..nu s-a mai schimbat nimic...Lauren şi-a revenit,doar că Zayn este plecat de mult..mult timp.Cred că îmi e dor de el.A,da,veste bombă...doi membri One direction,parcă Harry şi Louis,sunt împreună cu fetele mele:Harry cu Emily şi Louis cu Lauren,le stă bine.Este vacanța de vară,iar eu sunt înapoi la părinții mei,la fel și Aaron.Am rămas mai singură pentru că toți sunt ocupați,mai ales Emily cu Lauren.
Bat la ușa lui Aaron pentru că el e singurul cu care am rămas:
-Hei!*îl văd stând pe burtă în pat plictisit*
-Mda...bună
-M-am gândit să plecăm pe-afar,vrei?
-Nu
-Haide,și tu ești plictisit!
-Am zis NU
Plec trântind uşa.O sun pe Emily,nu răspunde la fel și Lauren.Perfect!Am rămas singură.Decid să mă îmbrac și sa ies prin parc.Am decis să mă îmbrac în ce vedeți în imagine(ps:Mi-e lene să descriu😅),şi am plecat.Ce să vezi,că m-am întâlnit cu Zayn(ps: plecase de la internat 2 ani pt ca se duse la bunici lui în Hawaii):
-Aby,wow..tu ești?
-Mda..ce faci?
-Aa,păi m-am întors.Ce cauți singură?
-Aa,păi toți sunt ocupați...
-Vrei să vin cu tine?
-Ok..
Ne-am dus în parc,am luat înghețată,şi m-a condus acasă:
-Mulțumesc că ți-a păsat!
-Întotdeauna mi-a păsat!Știi,ești singura persoana pe care o cunosc că nu sare disperată pe mine...
-Păi și tu,am crezut că ești arogant,far de fapt nu ești,ești o persoană minunată!*mă înnroşesc*Mă pupă pe obraz,şi plec în casă.Mă uit la un film,le chem și pe fete, şi insfârşit le găsesc libere. Atunci încep să îmi povestească despre cât de drăguți sunt ăia doi.Ele au plecat,iar eu m -am culcat.Urmatoare zi mă trezesc din cauza unui bătut zgomotos la ușă.Surpriză!E Zayn.
-Bună!
-Putem vorbi mai târziu,m-ai trezit!*față răutăcioasă*
-A,păi voiam să te întreb,și dacă vrei,să-ți aduci și prietenele,la o petrecere.Am fost invitat de curând, se va desfăşura diseară.
-Oh,nu ştiu...
-Va fi distractiv!
-Bine..
-Vin să vă iau la 5:30☺*îmi face cu ochiul*
-Ne vedem!
Le sun disperată pe Emily și Lauren,și vin într-o clipită.Le povestesc că nu am cu ce să mă îmbrac,când Emily spune:
-Auziți,mi-am adus aminte că mătușa mea lucrează la un magazin de haine de ocazie, mare în mall!
-Suntem salvate!*spun eu*
Ne ducem și alegem cele mai frumoase haine de ocazie,şi elegante.Ne ducem acasă la Lauren,le probăm,și ne odihnim puțin.E ora 4:40, şi mă duc acasă.Intru tiptil pe scări,și mă duc la Aaron.Îl văd plictisit și îl intreb:
-Salut,ce faci,te mai plictisești mult?
-Da...*cu o voce posomorâtă*
-Vrei să vii la petrecere?
-E în regulă,m-a invitat.
Mai am puțin timp,iau cărțile de joc,și îl oblig să se joace cu mine,înviorându-l puțin.Plec din cameră,și încep să mă machiez.La sfârșit,mi-am luat rochia neagră mulată,pantofi negri.
Emily,s-a făcut mai naturala.Şi Lauren,şi-a ales cea mai scumpă rochie din magazin😂.
- Ok,a venit timpul😥..
-Hai,o să fie bine!
Zayn ne aștepta jos împreună cu Harry și Louis într-o limuzină.Au venit deja pe alee,fiecare cu câte un buchet de trandafiri.Zayn se holba ciudat la mine...chiar eram frumoasă?Ne-au dat buchetele,şi am plecat la destinație.Am observat o vilă mare,mai avea puțin și semăna cu un castel şi o pişcină cu apa curată ca lacrima.Ne-am dat jos,l-am observat și pe Aaron foarte elegant undeva pe-acolo.Bărbosu' m-a luat de mână,și m-a dus să îi cunosc prietenul care era şi baza petrecerii. OMFG,era Taylor Swift prin preajmă,sau Miley Cyrus.În fine,ce să vezi,era Bieber.Nu mi-am arătat entuziasmul ca să par ciudată,dar se pare că intrasem deja în lumea celebrității pentru că erau şi niște oameni care ne făceau poze.Mi-a făcut cunoștință cu Justin,și am plecat să dansăm.Era un dans lent,mi-am pus capul pe umărul său şi...................