Ok,deci mă îmbrac într-o fustă neagră,un tricou alb,o mică geantă ușor elegantă, pantofi şi părul oundulat.
Se făcuse 14:20.Mă pun puțin în pat,și pe geam observ că este o mașină neagră.Mă duc jos și urc în ea.Ne îndreptăm către o casă simplă,cu un etaj,înconjurată de o iarbă verde,fără pic de floare.Era un copac mare ce ținea umbră,şi jos..pe iarba moale, o pătură cu feluri de bunătăți.
Zayn mă aștepta pe pătură.Mă pun și eu:-Bună Zayn...*ușor rușinată*
-Ce faci Aby...?*în timp ce scotea un trandafir alb din cămașă*
-Doamne...e superb..Mulțumesc!
Avea ochelari de soare.Îi dau jos,și observ ca are un ochi vânat.-ZAYN!Ce ai pățit???!!!
-Aa,nimic...doar că trebuia să îl învăț minte pe ăla...William.
-Ce?Ştii?
-Am aflat în fața casei de discuri,pe bancă.
-ĂLA ERAI TU?!!!!
-Da.*râzând*
-O Doamne..sunt terminată..moartă*spun panicându-mă*.
-Stai liniștită...e în închisoare.Plus că de data asta nu te voi mai lasă!
-Aww...TE IUBESC!
-Şi eu
Am început că mâncăm din fiecare.După...m-am așezat cu capul pe pieptul său.Am stat puțin,și ne-am ridicat să ne plimbăm.Mă ia de mână,începe să mă gâdile.În timp ce alerg,îmi dă un cuțit în inimă (vorba vine)şi pic jos.-ADDISON!Ce ai pățit!!!
-Au,au,mă doare,nu e nimic rău,mi se mai întâmplă...
Mă pupă pe frunte,și mă ia în brațe trecâdu-mi acel junghi dureros.-Ok,hai înăuntru.
-Nu,e prea frumos afară...
Atunci își face apariția şi vărul cel drag al lui Zayn...Michael (nu mai știu cum se acrie).
Z:El e vărul meu,Michael.Eu -Ăăăă,bună!
M -Hey...Addison parcă..Eu -Da...
Z: -Deci Mickel o să stea cu noi pentru că am plecat puțin de-acasă,și el la fel.
-B..bine...
Zayn pleacă puțin cu o treabă şi noi intrăm în casă.
-Când aveai de gând să-mi spui că e vărul tău? ?Știi ceva,nici nu mă interesează pentru că ne-am împăcat.
-Oh,v-ați împăcat...
-Ce,nu te bucuri?
-A,ba da,să vă țină.Deci vrei să ne uităm la un film?*devenind mai trist*
-Hai să îl așteptăm și pe Zayn.
Vine și Zayn,se îmbracă în haine comode,și începem să vizualizăm.Michael era puțin gelos pe parcurs😅...La un moment dat se duce în camera lui trântind ușa.
-Mă duc la el.
-Nu!Lasa-l....mă duc eu ca între veri.
Se duce la el în cameră.
-Ce ai pățit bro?
-Nimic..sau..lasă...
-Spune-mi orice . Eu te voi înțelege mereu.
-PĂI..îmi place de Addison.
-Ce?
-Da.O iubesc.
-Tu ești nebun?!!Of,ce-mi faci tu mie...
-Lasă,nu contează.-Ba sigur că contează,doar că,vezi..eu sunt cu ea.
-O s-o uit.
-Bine.Sper că înțelegi asta.Pa.
Michael P.O.V
Ce naiba am spus?!?!?Nu o să pot s-o uit.E atât de delicată...nu face prostii ca alte fete pe care le-am cunoscut.E PERFECTĂ...
-Ați vorbit?
-Da..
-Ce spunea??
-Păi..te place..
-STAI,CE?!!
-O să te uite.
-Trebuie să facem ceva.Adică tu ești verișorul lui,nu poți să îi faci asta..
-Ce?????Să ne despărțim din nou și să suferim amândoi din cauza lui?
-Nu..Aha!
-Ce e?
-O să-i găsim mâine o prietenă!*spun zâmbind*
-Exact!Dar până atunci trebuie să dormim.Haide.
Adormim.